Jump to content

LiorJinji

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי LiorJinji

  1. ערב טוב, אני משתמש חדש בפורום ורוצה לרכוש רכב ראשון. התקציב שלי הוא 12K עם אופציה לגרד את ה15K אם הרכב הספציפי באמת שווה את זה. אז ככה אני מעוניין בפריווט, עדיפות לאוטו קטן, ידני כמובן, שיהיה כמה שיותר אמין וזול לאחזקה. הנסיעות הם בעיקר בתוך העיר, ובעיקר לשעות הבוקר צהריים, בשעות הערב בדרך כלל יש לי את הרכב של אבא שלי מהעבודה שעליו אני נוסע. האופציות עליהן חשבתי עד עכשיו ומחפש כרגע הם ככה, לפי סדר עדיפות: 1. דייהטסו שרייד - לפי מה ששמעתי, האמין ביותר בקטגוריה, כמובן הצורה החדשה יותר שנת 97-98. 2. פורד פיאסטה - גם הצורה החדשה יותר, אפשר לרכוש גם עד שנת 2000 במחיר הזה לפי מה שהבנתי. 3. אופל קורסה - לא מכיר את הרכב, פשוט אני יודע שזה בתקציב שלי. 4. פולקסווגן פולו- עד כמה ששמעתי רכב אמין אך יקר בטיפולים. 5 . סיאט איביזה - אותו דבר כמו האופל. 6. פיאט פונטו - בין השנים 98-2000, שמעתי שהרכב בסך הכל דין אמין וזול לאחזקה. המלצות? אולי מישהו יישנה לי את סדר העדיפויות? כמובן עם פירוט למה. תודה וערב טוב.
×
×
  • תוכן חדש...