שלום חברים,
בשעה טובה קניתי מאזדה 323 לאנטיס 2004 ברכב יש מערכת של פיונייר די ישנה הייתי אומר.ישנה בעיה במערכת שהיא לא שומרת תחנות. ניסיתי את כל החיבורים האפשריים מבחינת פלוס של acc והפלוס הקבוע.
המערכת נכבית לאחר סגירת הסוויץ ונדלקת לאחר הפתיחה.העניין שלאחר שאתה מכוון את התחנה הרצויה ומנסה לשמור אותה באחד מן המספרים זה קופץ לתחנה המקורית ולא מאפשר לשמור.
אשמח מאוד אם תוכלו לעזור לי.
בתודה, גלעד.