שלום לכולם ושבוע טוב,
אז קנינו את ההונדה אקורד החדשה,
וכמובן שאני לא הולך להשאר עם המערכת הרגילה .
אז רציתי לבקש את עזרתכם בשביל להחליט על מפרט למערכת .
אני צריך מערכת קומפלט, הכל .
התקציב הוא 8,000 עד 10,000 ש"ח- כמובן שעדיף כמה שפחות (ככה אוכל להביא את המערכת מהר יותר ) .
למרות שחיפשתי בפורום לא מצאתי את מספר וגודל הרמקולים ברכב .
בקשות\ רעיונות\ וסוגי מוסיקה:
סוג המוזיקה: כל הסוגים בעיקר דברים עם קצב טוב- טראקים, ים תיכוני, דאנס, האוס, היפ הופ .
אני מעוניין בסאב מורגש ונעים, אבל שלא ירעיד לי את כל הרכב .
אני מעוניין שהמערכת תהיה עם קול צלול וברור ובאס מורגש
רדיו דיסק עדיף עם מסך כמובן שידע לקרוא MP3
זה הכל לבינתיים, אשמח ואודה מאוד לעזרתכם !!!