Jump to content

borisgogo

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי borisgogo

  1. שלום לכולם, מצאתי דייהטסו שרייד 5 דלתות אוט', עם קילומטרז' 140000, שנת 2000. יוצא 14000 ק"מ לשנה, ממוצע סביר. הרכב הוא מיד שניה. מרגישים שהוא נוסע לא רע, אבל יש כנראה דברים לתקן. מה דעתכם בכלל על סוג הרכב ועל המקרה הזה? המחירון שלו הוא 21000, וזה המחיר שמציעים לי, האם כדאי? תודה.
×
×
  • תוכן חדש...