Jump to content

Agrajag

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של Agrajag

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. סליחה, נפתח בכפילות. הייתי בטוח ששהודעה המקורית לא נשמרה: : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?586907-%D7%97%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8-%D7%9E%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%AA-ibook-%D7%9C%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%A8%D7%A0%D7%98-(%D7%A7%D7%99%D7%94-%D7%A1%D7%99%D7%93-2015)
  2. שלום, קיה סיד מגיעה עם מערכת ibook של אדי מערכות. יש לה אפשרות לעבוד עם waze עבור ניווט. התקשרתי לשאול "איך עושים?" - 860 שקל לשנה עבור חיבור netstick והתקנה של Waze ומנוי data!!! מישהו פה מכיר את המערכת ויכול לתת טיפים איך אפשר לעשות את זה בעצמי? מאיפה אפשר למצוא גרסאת Waze מתאימה? כי זה נראה כמו WinCE. תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...