Jump to content

shilo9

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • Skype
    shilo991

הנקודות של shilo9

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם, יש לי נזילה נוראית של דלק, רואים את זה בבירור כשאני ממלא דלק ואני מגיע לראש הטנק נשפך כרבע ליטר,ואח"כ בנסיעה עד שאני יורד לחצי מיכל ואז גם הריח של הדלק נרגע יחסית, אני מתלבט אם הנזילה מהטנק עצמו { סדק כלשהו בראש הטנק} או שהנזילה מהצינור עודפים {קיבלתי את הרעיון המבריק מעיון בפורומים}.. [תודה רבה] חשבתי להעלות את הרכב על כמה אבנים ולפרק את מיכל הדלק לראות אם יש בו נזילה.. ואם לא לבדוק שם את הצינור עודפים, למרות שאני לא יודע איך הוא נראה.. עוד נקודה חשובה כשאני ממלא דלק הרבה פעמים המשאבה קופצת אז אני מנסה למלאות לאט וככה היא לא קופצת, וזה גורם לי לחשוב שהנזילה באמת מהצינור, אז מי שיודע אולי איפה הצינור? איך מגיעים אליו?אם צריך לפרק את הטנק בשביל זה? איך מפרקים את הטנק? תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...