Jump to content

yenaim

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • עמוד הבית שלכם
    http://www.nicedrive.co.il

הנקודות של yenaim

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מודה, מודה, מודה לכל המשיבים. yenaim
  2. שלום, פורד פוקוס 2005 המזגן לא עובד, כאשר מפעילים את המזגן אני רואה כי המדחס ניכנס לפעולה ותוך 2 שניות מפסיק וכך זה חוזר חלילה עובד ומפסיק כל 2 שניות, מה יכולה להיות התקלה? תודה
  3. ניסן, תודה רבה על המענה והתמונות, עזרת לי מאוד. יהודה.
  4. שלום, לצורך החלפת נורות בפוקוס 2005 פרקתי את לוח המחוונים אולם לא הצלחתי לפרק את צמת החשמל, המחבר ללוח לא מתפרק. נראה לי כי קיימת שיטה לפרוק, במידה ומי מיכם יודע ויוכל סייע לי כיצד לפרק אודה לו מאוד. יהודה
  5. ברשותי טויוטה קורולה 2005 הוסב להנעה בגז, לאחר שימוש בגז נאמר לי כי שימוש בגז גורם לשריפת השסתומים ועדיף לנתק את השימוש בגז. אבקש חוות דעת מומחים לנושא לשאלות הבאות: 1. האם נכון הדבר? 2. מה המשמעות של שריפת השסתומים. 3. האם ניתן למנוע שריפת השתומים. חוודת דעת כללית על השימוש בגז לרכב זה. תודה יהודה
×
×
  • תוכן חדש...