יש לי פסאט TDI2002 עד היום האוטו היה גודש בדרך כלל בין0.5 ל1.5באר משום מה היום נידלקה נורת מנוע המנוע התחיל לרעוד והאוטו לא סוחב ולא גודש בכלל ובשעון גדישה מראה לי רק שהוא יורד למינוס 2 כאילו שהוא בונה לחץ הפוך. בדקתי את כול הצינורות ואקום והכול מחובר כמו שצריך . למישהו אולי יש הסבר מה הבעיה הזאת?