לאדון YB23 היקר!
כפרה עליך! קוראים להן בעברית צחה: "רצועות" ואם תלך לחנות חלפים ותשאל, יענה לך איש נחמד עם ידיים שחורות: "רצ'ועות"
ואם תשאל אותו: "איך קוראים להן באנגלית?" הוא יענה: "נראה לי RETZUOT, משהו כזה..."
הרצועה העליונה, בזוית הצילום , היא מחברת בין המנוע, לבין האלטרנטור, מה שגורם לאחרון להסתובב ולייצר חשמל.
הרצועה התחתונה מחברת בין המנוע לבין המדחס של המזגן או לפעמים למשאבת-נוזל-הגה-כח.
קונים אותן לפי הקוד שמודפס עליהן ומחירן בד"כ בסביבות 20-40 שקלים חדשים.
בדידי הווא עובדא, ומרוב זיקנת הרצועה, לא ניתן היה לקרוא את הקוד שלה, אז הלכנו לחנות ועשינו עם העין ככה: ומצאנו אחת דומה לה, ומאז האוטו נוסע, "כמו גדול".
צחוקים!