Jump to content

mosheshp

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mosheshp

  1. לאדון YB23 היקר! כפרה עליך! קוראים להן בעברית צחה: "רצועות" ואם תלך לחנות חלפים ותשאל, יענה לך איש נחמד עם ידיים שחורות: "רצ'ועות" ואם תשאל אותו: "איך קוראים להן באנגלית?" הוא יענה: "נראה לי RETZUOT, משהו כזה..." הרצועה העליונה, בזוית הצילום , היא מחברת בין המנוע, לבין האלטרנטור, מה שגורם לאחרון להסתובב ולייצר חשמל. הרצועה התחתונה מחברת בין המנוע לבין המדחס של המזגן או לפעמים למשאבת-נוזל-הגה-כח. קונים אותן לפי הקוד שמודפס עליהן ומחירן בד"כ בסביבות 20-40 שקלים חדשים. בדידי הווא עובדא, ומרוב זיקנת הרצועה, לא ניתן היה לקרוא את הקוד שלה, אז הלכנו לחנות ועשינו עם העין ככה: ומצאנו אחת דומה לה, ומאז האוטו נוסע, "כמו גדול". צחוקים!
×
×
  • תוכן חדש...