Jump to content

oshritah

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    rehovot
  • תחביבים
    cars
  • מקצוע
    student

הנקודות של oshritah

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. את המגבר קניתי מדוד שלי שהוא יבואן ככה שעלה לי כמעט חצי מחיר ממה שזרק מידן אני לא רוצה לשמוע מיסיקה בווליום מטורף אלה לשמוע סבבה בסאב של inox 150 rms ושתי רמקולים 6*9 של פיונר rms 80
  2. איך המגבר הזה? כמה rms הוא נותן? וכמה הוא שווה?
×
×
  • תוכן חדש...