שלום חברים!
אני חדש בפורום ויצא לי לדפדף,מידע מיקצועי ושימושי כל הכובד
לנושא
אני מחפש מכונית יד שניה:
תקציב: 22,000גמיש בכמה אלפים (נטו על האוטו)
את הביטוח ועוד סכום מסוים על מוסך תוקונים וכו,לא כולל במחיר הנ"ל.
אני סטודנט,וברמן הנסיעות יהיו בעיקר עירוניות.
צפיה מהמכונית:
ידנית
החיצוניות די חשובה.
מחפש אוטו זריז מהיר,וחזק יחסית.
מיותר לציין שהוא לא צריך להיות משפחתי.
הנטיה היא מכוניות יפניות (לפחות על פי המראה)
אני פתוח לגמרה להצעות.