Jump to content

GATO

  • הודעות

    31
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי GATO

  1. תודה,אז מה אתה היית ממליץ לי?
  2. הבנתי,ז"א אם קונים קולט במצב טוב ובמחיר מחירון,הוא לא ירד מהפג'ו 306 גם אם השנתון נמוך יותר? אגב ההונדה הצ'בק נחשבת ספורטיבית בכלל? יש מכוניות ספורטביות במחירים האלה ?
  3. אני ממש לא אוהב את המראה של הלאנטיס
  4. כן מסכים הפיג'ו 206 בהחלט אוטו חמוד,מה דעתך על המצובישי קולט בהשווה לפג'ו 206?
  5. אתה מדבר על האוטו הזה ?http://pricelist.yad2.co.il/cardetails_n.php?SubModelID=22173&Year=1997
  6. שלום חברים! אני חדש בפורום ויצא לי לדפדף,מידע מיקצועי ושימושי כל הכובד לנושא אני מחפש מכונית יד שניה: תקציב: 22,000גמיש בכמה אלפים (נטו על האוטו) את הביטוח ועוד סכום מסוים על מוסך תוקונים וכו,לא כולל במחיר הנ"ל. אני סטודנט,וברמן הנסיעות יהיו בעיקר עירוניות. צפיה מהמכונית: ידנית החיצוניות די חשובה. מחפש אוטו זריז מהיר,וחזק יחסית. מיותר לציין שהוא לא צריך להיות משפחתי. הנטיה היא מכוניות יפניות (לפחות על פי המראה) אני פתוח לגמרה להצעות.
×
×
  • תוכן חדש...