Jump to content

Simple Worker

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של Simple Worker

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה רבה לך מרק על תשובתך המלומדת. זה גם Make Sense... המשך ערב נעים.
  2. שלום! מבקש עזרה בשימוש במחרוקות: ברשותי סט מחרוקות במידות נתונות ואני מעוניין לייצר תבריג מתאים על פרופיל גלילי שאת הקוטר שלו אצמצם בחריטה. מעיון בפורום בעבר, מצאתי מענה הפוך (כלומר, טבלה עם קטרים של קדחי הברזה http://www.efunda.com/designstandards/screws/screwm_coarse.cfm, אך לא מצאתי טבלה לקטרי הפרופלים, אליהם אצטרך להגיע לשימוש במחרוקות. (אגב, בטבלאות ההברזה הנ"ל, יש טור בשם: Clearance Drill. איני איש מכאני ואיני בקיא בטרמינולוגיה המקצועית בלעז, אך היתכן שזו התשובה?) מבקש עזרה ממי שמצוי בתחום, חרט/בעל מקצוע/מישהו בתחום העיבוד השבבי. תודה.
×
×
  • תוכן חדש...