אז ככה..
אני יאן קניגין בן 18,מאשקלון!!
האוטו שלי הוא דייהו לאנוס שנת 99 אני אוהב להיתעסק עם מכוניות כל השיפורים שיש לי עשיתי בעצמי!!!
תחביבים שלי:אני אוהב לשפר מכוניות ולעצב אותם!!
וזהו אני חושב...!
הינה כמה תמונות של האוטו שלי..!! והתוספות שעשיתי לו בעצמי!!!
זה אור לדים בתוך האוטו גם את זה הרכבתי לבד...!!!