Jump to content

guykeidar

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של guykeidar

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום. אני חדש בפורום אבל אני עוקב כבר כמה זמן. רציתי לשאול אם אפשרי לייבא דלתא אינטגרלה לארץ שנת 92? אם כן אז איך? תודה.
×
×
  • תוכן חדש...