אז ככה, אני מעוניין לקנות מזדה 2, התקשרתי לסוכנות רכב של מזדה ושאלתי אם יצא דגם חדש של שנת 2010 של מזדה 2. האיש מכירות אמר שלא יוצא דגם חדש למזדה 2 השנה, ואני לא יודע אם הוא עבד עלי כי הם רוצים למכור את כל רכבי 2009 או שזה נכון. מישהו פה יכול לעזור לי או להגיד לי איפה אפשר להיעזר?
תודה מראש.