שלום חברים,
זקוק להמלצה על קניית רכב עד לסכום של 60,000 ש"ח.
דרישותיי הינם: מנוע 1600, עדיף לא משפחתית ו/או רכב גדול ויותר לכיוון המיני, עדיפות ליפנית או קוריאנית בלית ברירה,תצרוכת דלק נמוכה או סבירה, ק"מ נמוך, אמינות ועמידות, רכב לשנים, לא רואה מוסך, לוק צעיר עם קצת גוון ספורטיבי, זריזה, אוטומט.
תודה ויום טוב,
מומו