Jump to content

Amihai

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Amihai

  1. פולו, שנת 98. נורית האזהרה של מערכת הבלימה ברכב שלי מתחילה להבהב לאחר שמשחררים את בלם היד ומתחילים ליסוע. נבדק מצב הנוזל בלמים ונמצא תקין. כמו כן הבלמים מתפקדים כרגיל, ובלם היד מתפקד אף הוא. חשוב לציין כי הרכב הגיע במקור עם מערכת ABS, אך היא אינה מתפקדת מזה שנים (נורית הבקרה של ה-ABS דולקת באופן קבוע אף היא). מה יכולה להיות הסיבה לכך שנורית מערכת הבלימה מהבהבת במהלך כל נסיעה??? האם ניתן להמשיך ליסוע במצב כזה??
×
×
  • תוכן חדש...