Jump to content

ramituning

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ramituning

  1. שלום חברים צצה אצלי בעיה בגיר של הגולף ,התקלה היא שלפעמים באמצע נסיעה הגיר משחרר הילוך והאוטו לא סוחב והכוונה שההילוך משתחרר וכנראה שזה נכנס לניוטרל לבדו באמצע נסיעה :shock:, ולכן אני מבקש את עזרתכם כי התקלה משגעת אותי כי זה קורה פעם בה ולא כל הזמן וכל פעם שאני פונה למוסך ועושים בדיקה אין להם תשובה כי לא רואים את התקלה :cry::cry:. אודה לכם מאוד אם תוכלו לייעץ לי ולהכווין אותי ותודה מראש.
  2. מצטער אבל זה מה שהיה לי אז בהמשך הפרויקט אני מתחייב לספק תמונות עם איכות יותר גבוהה
  3. לכל החברה הממתינים לתמונות לגבי הפרויקט אני מצרף כמה שצילמתי בזמן הבניה תהנו .......... ולגבי שאלת המנוע אני עדיין מחפש, ההמלצה בספר היא מנוע פורד סיירה 1600CC או 1800CC והנעה אחורית ( חובה הנעה אחורית על מנת שיתלבש בשסי) בינתיים עוד לא החלטתי ,אם יש לכם המלצות לגבי מנוע מסויים יחד עם גיר והנעה אחורית אודה לכם מאוד.
  4. אני בונה אתו מאפס ולא קיט מוכן להרכבה ולגבי תמונות אני מכין את התמונות שצילמתי עד עכשוו להעלאה מסודרת מתויגת
  5. זהו פרויקט קטן שהתחלתי לאחר שרכשתי את הספר מחנות דיימון תויקס מאנגליה .אחרי שקיבלתי אותו התחלתי לעבוד עלוו ואני שמח להודיע שסיימתי את השסי שלקח לי לבנות אותה ארבע חודש ולמרות שאני יודע שהדרך עוד ארוכה אבל זה פרויקט מהנה שנותן ידע עצום עם הרגשת סיפוק מדהימה תמונות נוספות אני אוסיף בהמשך ......
  6. שלום חברים אני מעוניין להחליף את המפלג שנמצא אצלי ברכב ( לציין שהוא בשלבי הגסיסה שלו כלומר הסליל פורץ בסל"ד 3000 במקום 6500 ) ומדובר במנוע 4G93 1800CC SOHC 16V של מיצובישי וקצת משופר הודות לחברה הטובים בחנות PIT-STOP אז אם מישהו יכול להמליץ לי על מפלג איכותי ומאיפה אפשר להשיג אותו אני אודה לו מאוד.
  7. למכירה סופר לאנסר שנת 1995 יד 5 מנוע 1800cc 4g93 עם 16 שסתומים ופורטינג לראש מנוע כמו כן הרכב משופר בדרכים הבאים : מנוע יבוא מיוחד ממיצובישי מיראג ספורט 1800 נפח +גיר 5 הילוכים המיועד לו. קיט הנמכה של אייבך ( קפיצים+בולמים) 45 מ"מ הנמכה הסת בשם ( GT ). בלמים מחוררים מחורצים של OMP . פילטר פתוח של J&R יחד עם מתאם נירוסטה עבודת יד. ווסט דלק מירוצים. ערכת סופר גייל כפולה. אגזוז נירוסטה עבודת יד פרייפלו. נשם למנוע של simota . גלגלי מגניזיום במידה 14 יחד עם צמיגים 195/60/14 מאושרים ברשיון. פורטיינג לראש מנוע שלב 1 . המחיר הדרוש 25000 ש"ח, כל המעוניין אפשר לצור איתי קשר ל : [email protected] או לפל' 0502682224 רוב החלקים נרכשו דרך החברה הטובים דודי+נתי מ PIT STOP ברחוב המסגר 11 תל-אביב.
×
×
  • תוכן חדש...