שלום חברים צצה אצלי בעיה בגיר של הגולף ,התקלה היא שלפעמים באמצע נסיעה הגיר משחרר הילוך והאוטו לא סוחב והכוונה שההילוך משתחרר וכנראה שזה נכנס לניוטרל לבדו באמצע נסיעה :shock:, ולכן אני מבקש את עזרתכם כי התקלה משגעת אותי כי זה קורה פעם בה ולא כל הזמן וכל פעם שאני פונה למוסך ועושים בדיקה אין להם תשובה כי לא רואים את התקלה :cry::cry:.
אודה לכם מאוד אם תוכלו לייעץ לי ולהכווין אותי ותודה מראש.