שלום לכולם,
התחלתי לחפש רכב חדש, ומתלבט בין מס' דגמים.
אני מחפש רכב משפחתי, השימוש העיקרי שלו יהיה בתוך העיר עם נסיעות בין עירוניות שמסתכמות בערך בפעם בשבוע (אשדוד-ת"א). 2008-2009 עם דגש על אמינות (טראומות עבר) ונוחות.
לגבי ביצועים- זה לא לגמרי לא חשוב, אבל שוב מדובר ברכב שנוסע בעיקר בעיר אז זה לא הדבר החשוב ביותר.
לאחרונה בדקתי מספר אופציות:
סובארו B3 (ארבע דלתות)- קראתי ביקורות על כך שהביצועים קצת חלשים ומנגד ביקורות שסתרו את זה.
מאזדה 3 - כרגע אופציה מועדפת למרות שבאופן כללי הלאנטיס שברשותי גורמת לי דאגות לגבי המאזדות האחרות.
סוזוקי sx4 - שיותר זולה במעט אבל מראה כללי שלא אהבתי.
אשמח לשמוע ביקורות, יתרונות, חסרונות או הצעות אחרות ובשורה התחתונה במה אתם הייתם בוחרים (לאו דווקא מהדגמים המצויינים לעיל) בתקציב זה (100-100K),
תודה רבה
ושבת שלום.