Jump to content

הדגנחש

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי הדגנחש

  1. תודה רבה לכל המגיבים, ואני ייגש לבדוק את מה שהצעת מייק. שבוע טוב לכולם.
  2. ובכל זאת, אנחנו 6 נפשות בבית ככה שלרוב הרכב עם 5 נוסעים (לפחות פעם אחת בבוקר), אז חשוב שיהיה מרווח והסופר מיני לא עונות על זה. האם יש לכם איזה שהן הערות לגבי האופציות שאני העלתי?
  3. שלום לכולם, התחלתי לחפש רכב חדש, ומתלבט בין מס' דגמים. אני מחפש רכב משפחתי, השימוש העיקרי שלו יהיה בתוך העיר עם נסיעות בין עירוניות שמסתכמות בערך בפעם בשבוע (אשדוד-ת"א). 2008-2009 עם דגש על אמינות (טראומות עבר) ונוחות. לגבי ביצועים- זה לא לגמרי לא חשוב, אבל שוב מדובר ברכב שנוסע בעיקר בעיר אז זה לא הדבר החשוב ביותר. לאחרונה בדקתי מספר אופציות: סובארו B3 (ארבע דלתות)- קראתי ביקורות על כך שהביצועים קצת חלשים ומנגד ביקורות שסתרו את זה. מאזדה 3 - כרגע אופציה מועדפת למרות שבאופן כללי הלאנטיס שברשותי גורמת לי דאגות לגבי המאזדות האחרות. סוזוקי sx4 - שיותר זולה במעט אבל מראה כללי שלא אהבתי. אשמח לשמוע ביקורות, יתרונות, חסרונות או הצעות אחרות ובשורה התחתונה במה אתם הייתם בוחרים (לאו דווקא מהדגמים המצויינים לעיל) בתקציב זה (100-100K), תודה רבה ושבת שלום.
×
×
  • תוכן חדש...