Jump to content

zooree

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של zooree

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. עוד שני דברים שחשובים לי הם רכב ידני בלבד ורכב עד שנת 1995 לא להגיע למצב של פעמיים בשנה טסט. תודה שוב
  2. שלום לכל חברי הפורום , נעזרתי בעצותיכם על ידי קריאת השרשורים שלכם מלא פעמים עד היום ,מהיום אני גם חבר בחמש השנים האחרונות רוכב על קטנוע בת”א . אבל מה... עכשיו במז”ט עוזב לכפר ומחפש רכב נוסף (אני אמשיך להחזיק את הקטנוע). אז התקציב הוא לא גדול 12000 ולא אכפת לי להשאיר עודף.... שאלותיי : 1. האם אפשר לרכוש טנדר בנזין עם ארגז במצב סביר במחיר הזה? סובארו טנדר, רנו אקספרס, ברלינגו ,וכו.....? אשמח להצעות ועצות בנושא... 2.במידה וכולם הולכים להוריד אותי מהנושא אז תמליצו לי על רכב קטן. אני נוהג כל יום, אבל לא יותר מ15 ק”מ ,לפעמים נסיעה בשבת לטייל. אני נהג רגוע שיודע לשמור על הרכב שלו. דרישותיי מהרכב : אמינות , חסכון בדלק , חלפים זולים , לא לבקר במוסך , שוק מכירה טוב . פחות חשוב לי שיהיה משוכלל ,מהיר , מעוצב . בקיצור מחפש אחת שהיא יעילה ולא דורשת תשומת לב רבה מדי. תודה לכל המגיבים מי שנולד הרוויח!!!!!
×
×
  • תוכן חדש...