שלום לכולם.
לפני כחודש עשיתי לדיהטסו אפלאוז שלי (GLI שנת 1997 אוט')
ניקוי מצערת במוסך מורשה.
לאחר מכן עלתה רמת צריכת הדלק שלי מ: 430 ק"מ לטנק ל: 310 ק"מ
לטנק דלק !!!!!
חזרתי למוסך אך לא גילינו דבר אפילו בבדיקת המחשב!!
אנא עיזרו לי לפתור בעייה זו.
תודה