שלום לכולם! ושבוע טוב
רציתי לדעת מה כולל טיפול 10000 למיצובישי סופר לנסר
מה מחליפים, מה מתקנים, מה בעצם עושים שם בטיפול
אשמח לדעת טווח מחירים ממוצע, גם ממי שעשה טיפול שכזה
תודה
אהלן, אשמח לשמוע על זה בפרטי כמובן
לדעתי, לך על זה-צבע את הפסי קישוט+ידיות+טמבונים
זה ממש מוסיף לרכב. ג'אנטים שחורים זה כמובן חוקי כל עוד זה מאושר ברישיון לפי מידות .
שים לב שגם הבלטתי קצת את הבקליות האחוריות
שבוע טוב .
בעיית הצלצולים? אשמח לשמוע יותר
משהו של כמה שניות...
עריכה:
הוספתי עוד משהו, עם צביעת הידיות והפסי קישוט, והשחרה של הג'אנטים
ממש בכמה שניות בגלל זה לא מושקע מאוד.
דניאל ו-cardriver, תודה רבה לכם
ראיתי בebay כמה אריזות של הנורה, night braker .
האם יש הבדל בנורות בגלל האריזות ?
http://global.ebay.com/search?Query=osram+h4+mitsubishi&Region=0&SortBy=1&PageNumber=1
שבוע טוב שיהיה לכולנו .
שלום לכולם ושבת שלום!
אני מתעניין ברכב הנ"ל ואשמח לדעת מה השוני בין כל הדגמים... RXT, RT וכו'.
אני מאוד רוצה לדעת מה ההבדל בכ"ס, באיבזור ובין כל שאר מכלולי הרכב בין הדגמים.
מומלץ? לא מומלץ?
בתודה ,
לא כ"כ מבין.