Jump to content

maor1d

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של maor1d

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. החלון נסגר קצת יותר מידי. ולכן שאני טורק את הדלת. יש מרווח קטן בחלון. כאשר אני מוריד את החלון ומרים אותו חזרהשהדלת סגורה. הנעילה היא הרמטית. אודה על הדרכה כיצד ניתן להגביל את גובה עליית החלון וכיוונו. תודה.
×
×
  • תוכן חדש...