Jump to content

gilchk

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי gilchk

  1. ההתלבטות היא לא בביצועים/צריכת דלק/בטיחות ( זה רכב שלישי) . העניין הוא שזו פעם ראשונה שאני ממש קונה רכב לעצמי ואני לא יודע על איזה רכבים אפשר להתמקח/מה נהוג לשלם מחירון ומה פחות מהמחירון. לדוגמא ( אני מניח )שמחיר המכירה בפועל בפיזו/אופל יהיה נמוך יחסית למחיר המחירון ממאזדה או יונדאי. יש משהו במה שאני אומר?... שנתון הרכב מוכרח להיות 2007 ומעלה הרכבים שבעיקר מענינים אותי זה סוזוקי סוויפט,יונדאי I30, גולף,פולו,קורסה ומאזדה2 תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...