Jump to content

qwik

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי qwik

  1. לאחר תיקון רדיאטור וניתוק רדיאטור חימום בכול זאת נעלם/חסר נוזל קירור. לאחר כ100 ק"מ מוסיףנוזל.בעת פעולת המנוע יש ביעבוע במיכל העיבוי. יש לציין שהמנוע היתחמם בעבר.האם אלו סימנים לבעיות בראש מנוע ואם כן מה עלות ראשמנוע וכול הכרוך בכך?
×
×
  • תוכן חדש...