Jump to content

CheapSellerGuy

  • הודעות

    8
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי CheapSellerGuy

  1. עדכונים: בסופו של דבר המגבר של פולס אודיו לא נמכר וחוזר להיות רלוונטי המחירים חוזרים לשיגרה הקודמת (כלומר המחירים המלאים של לפניי ההנחות לחנוכה) מי שיקח את רוב המערכת יקבל הנחה ,פשוט כמו לקנות חדש ואם לא הייתי זקוק לכסף לא היתי נאלץ למכור כי אני ממש מרוצה מהמערכת יחסית לא השקעה רצינית למה שהיא נותנת...
  2. עדכונים: המגבר של הפולס אודיו לא רלוונטי המגבר של הג'י בי אל לא רלוונטי הסאב בתיבה האטומה(פריט מס' לא רלוונטי כולם נלקחו ע"י חבר פורום-תתחדש! אנשים,המוצרים שמורים בצורה של חדש,הם נראים מריחים ועובדים כמו חדשים,אין מה לרדת במחירים אם מישהו לוקח רק מוצר אחד במיוחד לא כאלו שהם לא רציניים ושואלים לאן אני יכול להגיע,כמו שאמרתי אין בכוונתי להגיע לשום מקום... המחירים לדעתי לכל כיס ועדיפים מלקנות חדש.עקב הפניות הרבות שאני מקבל בהודעות פרטיות החלטתי לתת את מס' הפאלפון שלי ישירות כאן כך זה יחסוך ממני לתת אותו לכל אחד בניפרד,בבקשה רק אנשים שלא מחפשים לקבל כל דבר במחיר חינם. 0545-929-575-שי,פנוי רוב שעות היום במיוחד בחופש,מיום ראשון אני חוזר ללימודים נצלו את ההזדמנות כי המחירים כניראה לא ישארו כך עד אז.המשך שבוע מהנה לכולם!
  3. לפי מה שאני זוכר בחלק מהמכונית יש ליד הסטארטר מעין סוג של גומייה,כשיש איתה בעיה הסטארטר "מחליק" ועובד על ריק ככה שהאוטו אפילו לא מנסה להניע בסיבוב הסוויץ' או שהוא ממש מתאמץ...
  4. שלום לכולם,עקב חג החנוכה החלטתי להיפרד מכמה מוצרים שיושבים אצלי ולא נעשה בהם שימוש,חלקם היו שלי ולכן הם שמורים הייטב וחלקם מפורסמים בשביל חבר,לא נקרעו ונשמרו טוב מאוד,אני טיפה גמיש במחירים(תלוי איזה מוצר) עקב חוסר במזומנים ,מי שיקח כמה מוצרים יקבל הנחה...להלן רשימת המוצריםתמונות מצורפות בסוף,המחירים לרגל החג ויחזרו למחירם המלא ביום ראשון לאחר סיום חופשת החנוכה) 1.PLATINUM AUDIO PB777 -מגבר שני ערוצים בשימוש חצי שנה,מגיע עם הקרטון שלו,אין עליו אפילו שריטה(חדש),מחירו בזאפ 450 שקל דורש 300 *מבצע לחנוכה 250 שקל בלבד!* 2.GT5963 JBL-רמקולים 6X9 בשימוש חצי שנה,ללא מכות או שריטות ממש חדשים מחירם בזאפ 350-450 שקל דורש 270 *מבצע לחנוכה 220 שקל בלבד!* 3.BLACKPUNT-רמקולים בגודל 5.25 אינץ' בני חצי שנה,שומשו לשבוע בלבד ויושבים בארון עולים בזאפ 180 שקל דורש 100 *מבצע לחנוכה 70 שקל בלבד!* 4.ALPINE-רמקולים בגודל 5.25 אינץ' איכותיים וחזקים,בני שנה,ללא מכות שלמים לחלוטין,לא ניתן כבר להשיג את הדגם הזה,דורש 400 *מבצע לחנוכה 350 שקל בלבד!* 5.GT5-1204BR-סאבוופר של JBL,מגיע בתיבה מקורית מהחברה בבנייה מיוחדת עבורו(פתוחה)חדש כמעט לא היה בשימוש יש עליו אחריות לעוד חצי שנה של החנות,אין לא מכות לא שריטות מדהים ביופיו חזק ומדוייק.נמכר בזאפ 900 שקל דורש עליו 700 *מבצע לחנוכה 600 שקל בלבד!* 6.PULSE AUDIO BA2900-מגבר 4 ערוצים בן שנה וחצי,יש עליו מכה קטנה וכמה שריטות אבל עובד כמו גדול,מגיע מחובר לפלטת עץ מרופדת קטנה,מחירו בזאפ 400-700 שקל דורש עליו 300 כולל הפלטה *מבצע לחנוכה 200 שקל בלבד!* 7. JBL CS60.4-מגבר 4 ערוצים של JBL אחד המפורסמים,בין הטובים למחיר שלו,בן שנה וחצי עובד כמו חדש,יש כמה שריטות,תמורה טובה לכסף,מחירו בזאפ 670-1200 שקל,דורש עליו 400 *מבצע לחנוכה 350 שקל בלבד!* 8.JBL-סאב של ג'י בי אל בתיבה קטנה מאוד אטומה מצב קוסמטי סביר למדיי עובד חבל על הזמן בן שנה בלבד,אין לי את הדגם במדוייק שלו לדעתי הוא 12 אינץ' (של חבר) דורש עליו 400 *מבצע לחנוכה 300 שקל בלבד!* אם מישהו מעוניין בעוד פרטים שיפנה אליי בהודעה פרטית חלק מהמוצרים מפורסמים בזאפ ויש עליהם נתונים אפשר לחפש...אני יתן מספר פאלפון בפרטי,מי שרוצה מוזמן לבוא ולשמוע אני גר בנתניה,אין בכוונתי להגיע לשום קונה כי המחירים מגוחכים.מי שקונה רק מוצר אחד לא יזכה לשום הנחה,ככל שתיקנו מספר פריטים גדול יותר כך ההנחה תיגדל,מי שיקנה השבוע פריט אחד יקבל מתנה קטנה לפי בחירתו:רדיו דיסק פשוט של CLARION,טוויטרים פשוטים (חדשים באריזה סגורה) או רמקולים 5.25 אינץ' פשוטים ללא חברה מיוחדת וזה מרצוני הטוב בלבד (חינם).שבוע טוב וחג שמח לכולנו.
×
×
  • תוכן חדש...