Jump to content

L.D

  • הודעות

    37
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי L.D

  1. שלום היה לי את הבעיה הזאת החלפתי חלקים רבים את הפאן קלאצ' ,רדיאטור חדש,טרמוסטט,צינורות ופקק, לבסוף הוחלט להוריד ראש מנוע והתגלו סדקים במעברי אויר שהוביל להחלפת מנוע,מקווה שאצלך זה לא יהיה ככה בברכה אלדן.
  2. שלום לכולם האוטו מיצובישי פג'רו שנת 99' מנוע 2800 טורבו דיזל. החלפנו מנוע ורציתי לדעת איזה דברים יש להחליף איתו? הכוונה לשמן,פילטרים,מחזירי שמן,נוזל קרור. תודה ושבוע טוב
  3. L.D

    קניית ג'יפ - נפילה גדולה

    אני רוצה להחזיר במהרה את הרכב לאותו בן אדם שאמר לי שהרכב תקין מבחינת מנוע, ולאחר מכן התגלה שהוא מתחמם ואינו תקין לנסיעה.
  4. שלום לכולם וחג שמח לפני שלושה שבועות קניתי ג'יפ מסוג מיצובישי פג'רו הקניה התבצעה מאדם שהוא "חבר" (לאחר מכן תבינו למה הגרשיים) שהגיס שלו מוכר את הג'יפ והמליץ עליו שנקנה אותו, לא בדקנו ומיהרנו לקנות, יום לאחר הקניה בוצע טיפול מעמיק על האוטו 10,000 ועוד. בטיול הראשון לא עשינו הרבה שטח ושמענו רעשים מהצירים סיימנו את הטיול וישר למוסך להחליף ציריות. כעבור שבוע יצאנו שוב לטיול אך הפעם אחרי נסיעה של חצי שעה שעה האוטו התחיל לאבד מים ולהתחמם. האוטו הוכנס למוסך לשבוע של טיפולים: רדיאטור נוקה,תרמוסטט חדש והוספתי שני חורים,_פאן קלאצ' תקין,_ בדיקת לחץ על הראש מנוע תקין, בדיקת לחץ במערכת מים תקין. התיקונים שבוצעו ברכב כרכו במחיר יקר ועוגמת נפש שנגרמה לנו. אנו מעוניינים להחזיר לו את האוטו שעשה רק 341 קמ' בשלושה שבועות. האם אפשר לקבל עצות \ פרטים על העניין?
  5. שלום יש לקרובי משפחה שלנו ג'יפ צ'רוקי ליברטי שנת 2004 מנוע 2800 הם קנו את האוטו יד ראשונה והבעלים לא עשה טיימינג (האוטו 225K) ועכשיו הם רוצים לעשות, מאיפה ניתן להשיג את החגורה?
  6. אם אני מתקין את הרדיו דיסק ללא כבל מינוס עם פיוז יכול להיות קצר?
  7. ל5050 יש 3 יציאות - 2 למגבר 1 לסאב ל4250 יש 2 יציאות-מגבר סאב
  8. כרטיס זיכרון 4G SDHC יהיה לו טוב? ואיך אני מחבר אותו לרדיו דיסק? יש רק חיבור לAUX ו-USB.
  9. הבנתי, אתה יודע באיזה כרטיס זיכרון הוא תומך? שמעתי שיש NTFS ו-FAT32.
  10. התיכנון הוא לקנות כרטיס זיכרון לשים עליו את כל המוזיקה ולחבר לרדיו דיסק אז המקרה הזה עדיף חריץ SD. ואם אני לא טועה אז יש לו USB AUX וכרטיס זיכרון.
  11. טוב ככה: סגרנו על המכשיר 4250 ללא משלוח במקום מחיר של 965 ש"ח 880 ש"ח עם שירות מעולה. באמת תודה רבה לכל העוזרים הועלתם לי מאוד
  12. התקשרתי היום לחנות ואמרתי את כל הדברים שקרו ביקשתי להחליף את המוצר בחדש והמוכר אמר שאת מה שאני קניתי הוא האחרון ועכשיו הוא מציע לי דגם אחר שהוא Pioneer DEH-4250SD מישהו מכיר את המוצר? אם יותר טוב מהקודם?
  13. שלום מחיר: 817 ש"ח באיסוף עצמי והנחת מזומן. מחר כשהם יפתחו את החנות הם יקבלו טלפון. יש על המכשיר אחריות 3 שנים,אבל המעצבן פה שנשאל אם המוצר משומש ונאמר שלא. לא יודע אם הוא תקין,אבל אם החזירו אותו אז כנראה שלא תקין.
  14. שלום כיום רכשתי מכשיר רדיו דיסק Pioneer מדגם DEHP5050UB ביצעתי הזמנה באינטרנט ואישרתי אותה בטלפון, הגעתי לחנות והכל התנהל בצורה טובה מאוד. במעמד הקנייה נראה שהמכשיר כבר נפתח,המוכרת נשאלה אם המוצר כבר נפתח והשיבה שלא, שאלתי שנית והמנהל הגיע ואמר שהמוצר חדש, המוצר נפתח והכבלים של הרדיו דיסק התגלו ללא שקית, והוא הגיב שזה בסדר גמור, הגעתי הביתה ופתחתי את המוצר והתגלה שהוא בלי שלט ועם אבק עליו וסימני ידיים.. שאלתי אליכם מה אפשר לעשות?
×
×
  • תוכן חדש...