שלום לכולם וחג שמח
לפני שלושה שבועות קניתי ג'יפ מסוג מיצובישי פג'רו
הקניה התבצעה מאדם שהוא "חבר" (לאחר מכן תבינו למה הגרשיים) שהגיס שלו מוכר את הג'יפ והמליץ עליו שנקנה אותו, לא בדקנו ומיהרנו לקנות, יום לאחר הקניה בוצע טיפול מעמיק על האוטו 10,000 ועוד.
בטיול הראשון לא עשינו הרבה שטח ושמענו רעשים מהצירים סיימנו את הטיול וישר למוסך להחליף ציריות. כעבור שבוע יצאנו שוב לטיול אך הפעם אחרי נסיעה של חצי שעה שעה האוטו התחיל לאבד מים ולהתחמם. האוטו הוכנס למוסך לשבוע של טיפולים: רדיאטור נוקה,תרמוסטט חדש והוספתי שני חורים,_פאן קלאצ' תקין,_ בדיקת לחץ על הראש מנוע תקין, בדיקת לחץ במערכת מים תקין.
התיקונים שבוצעו ברכב כרכו במחיר יקר ועוגמת נפש שנגרמה לנו.
אנו מעוניינים להחזיר לו את האוטו שעשה רק 341 קמ' בשלושה שבועות.
האם אפשר לקבל עצות \ פרטים על העניין?