Jump to content

גשמגשמ

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של גשמגשמ

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום, אני גר ברומניה בענייני עבודה כבר שנתיים + כשהגעתי לא רציתי להוציא הרבה על רכב כי לא ידעתי איך יתגלגלו פה העניינים. רכשתי דאצ'יה לוגאן MCV 1.5DCI אישית לא הלכתי על ה-7 מקומות שמרתי בגאז' גדול 0 תקלות מיכל דלק פעם בחודש גם רכב מלא באנשים וציוד אני מטפס לאיזור ההרים בלי להרגיש צריך להכניס את הטורבו והכל בסדר הרכב לא מאבד כוח יש הגבלה בכביש המהיר. אחרי 140-150 קמש מתחילים להרגיש שלא כדאי יותר. אני מחכה בכליון עיניים לגרסאת אוטומט ואני עושה אפגרייד אולי לדאסטר. גם לאשתי אני מתכנן להחליף את הרכב לדאצ'יה חדשה. מה שכן לא מומלצת למי שאוהב קצת סטיילץ אין לרכב פוזה. לגבי גרסאת האוטומט יש רק בארץ 1.6 בנזין. כאן לא מוכרים. אחרי הניסיון המוצלח אני נשאר עם דיזל. אחרי שמתרגלים לעבוד עם הטורבו ועם הדיליי בהתחלה, ממש תענוג.
×
×
  • תוכן חדש...