Jump to content

רתם קיש

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רתם קיש

  1. הלו, אני רוצה לקנות רכב באיזור ה30K ידני/אוטמט לא אכפת לי, הרכב הקודם שלי היה פיאסטה 98 ידני. בגלל שאני לא אוהב (כרגע) משפחתיות אני מחפש רכב קטן (עדיף הצ'בק) הנטייה הגדולה שלי היא לאיביזה 2002. השאלה שלי היא האם להיות מקובע לאיביזה או שיש אופציות אחרות. כן חשוב לי שהרכב "יראה טוב" זאת אומרת שנמאס לי מהמראה שלי הפיאסטה קליו למינהם. אשמח להתיחסות
×
×
  • תוכן חדש...