Jump to content

yossian

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yossian

  1. שלום. רכשתי לפני כחודש קרניבל מהשכרה 60K קילומטר שנת 2007 בנזין אוטומט (ברור אוטומט - אין ידני...) שלשום נתקלתי בתופעה מוזרה - פתאום הרכב כמו בולם - לחצי שנייה וממשיך הלאה (כאילו מחסיר פעימה או משהו כזה..). אחרי פעמיים כאלו, חשבתי על סתימת דלק. ברמזור הבא האצתי את הרכב בלחיצה מלאה על הגז, ואכן התופעה לא חזרה על עצמה. אבל... אתמול (יום אחרי) יש תופעה חדשה. אם אני מאיץ לאט את הרכב, בסביבות 40 קמ"ש הוא מעביר משני לשלישי, ואז הוא מגמגם לכמה שניות (כאילו לא סגור על עצמו אם להעביר הילוך או לא), ואז אני ממשיך להאיץ והוא מעביר לשלישי וזהו. זה לא קורה אם אני מאיץ מהר את הרכב - רק אם אני מאיץ לאט, וזה רק בין שני לשלישי. אם אני משתמש בטיפטרוניק כדי להעביר הילוך, גם אין בעיה. רעיונות ? תודה רבה.
×
×
  • תוכן חדש...