שלום
מחר מחליפים לי מנוע לשברולט מאליבו שנת 98 ומרכיבים מנוע שנת 2003 מנוע 3100
יש לי מס' שאלות שאשמח לקבל עליהם תשובות:
1. זה בסדר שמרכיבים מנוע עם שנתון גובהה?
2. חוץ ממנוע אזה עוד טיפולים צריך לבצע ברכב ע"מ שהמנוע יעבור בהצלחה ?
3. לאחר החלפת המנוע אזה בדיקות נדרש לבצע? ללכת למוסך מורשה שיבדוק? מכון ?
4. אזה ניירת צריך לקבל מהמוסך ?
5. ועם יש טיפים נוספים אשמח לשמוע...
בתודה מראש
אלי
שלום
מחר מחליפים לי מנוע לשברולט מאליבו שנת 98 ומרכיבים מנוע שנת 2003 מנוע 3100
יש לי מס' שאלות שאשמח לקבל עליהם תשובות:
1. זה בסדר שמרכיבים מנוע עם שנתון גובהה?
2. חוץ ממנוע אזה עוד טיפולים צריך לבצע ברכב ע"מ שהמנוע יעבור בהצלחה ?
3. לאחר החלפת המנוע אזה בדיקות נדרש לבצע? ללכת למוסך מורשה שיבדוק? מכון ?
4. אזה ניירת צריך לקבל מהמוסך ?
5. ועם יש טיפים נוספים אשמח לשמוע...
בתודה מראש
אלי
שלום.
הלך לי מנוע בשברולט, אני מעוניין ללכת על הזמנת מנוע זהה מיבואן שנת 2004.
האם זה כדאי ואפשרי לעשות מהלך זה?, ואם כן לאיזה מקום את ממליצים לי לפנות?
אגב, אשמח לדעת מה אני צריך לבדוק במנוע שאני מזמין מיבוא?
לתגובתכם/עזרתכם אודה בברכה,
אלי