Jump to content

aviff

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של aviff

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. קודם כל תודה על התגובות .. בוקי -המערכת שהותקנה היא מערכת מקורית ומוסך ההתקנות רשום בתפוצת המוסכים המורשים להסבה לגז.בנוסף המערכת הותאמה אישית לרכב (דבר שדרש תוספת של מערכת הגנת שסתומים ) איש שטח שאלה נוספת בקשר לחיתוך -נקודות הקריסה במכסה המנוע לא יפגעו כתוצאה מהחיתוך שדרוש לכונס ? תודה מראש ,ושבת שלום
  2. בבעלותי פורד פוקוס שנת 01' לרכב אין בעיות מיוחדות מלבד שחיקה שנגרמת לאורך השנים . לא מזמן החלפתי חוטי הצתה וקויל, בעל המוסך אמר לי שישנה בעיה בתאי המנוע בדגמים הנ"ל וחום רב נצבר בהם דבר שתורם כמובן לצינורות הגומי והחשמל להיסדק במהירות (וזאת כנראה הסיבה להחלפת חוטי ההצתה והקויל) - הוכחה אישית לדבריו מצאתי בצינור גומי השייך למערכת הגנת השסתומים במערכת הגז (שהוסף לרכב לפני שלושה חודשים) הגומי במצב רע ועליו סדקים ונראה כאילו הוא נמצא שם לפחות 5 שנים .והיום התנתק לי גם בסיס צופר האזעקה (שגם הותקן לפני שלושה חודשים) בחלק המפרקי פלסטיק ואני חושד שגם כאן החום אחראי .. השאלה שלי היא כזאת, האם כונס אויר באזור המנוע יתרום לקרור תא המנוע בצורה יעילה ?? - אני מתאר לעצמי שיפגעו מכך נקודות הקריסה של מכסה המנוע האם בצורה רצינית או שולית ? בבקשה אנשים רק כאלה שמבינים . תודה מראש ,
  3. לי זה נראה כאילו הלקה נשרפה ובגלל הלכלוך שהיה על הרכב לא ראיתה את זה . דבר כזה דורש צביעה מחדש
×
×
  • תוכן חדש...