בבעלותי פורד פוקוס שנת 01' לרכב אין בעיות מיוחדות מלבד שחיקה שנגרמת לאורך השנים .
לא מזמן החלפתי חוטי הצתה וקויל, בעל המוסך אמר לי שישנה בעיה בתאי המנוע בדגמים הנ"ל וחום רב נצבר בהם דבר שתורם כמובן לצינורות הגומי והחשמל להיסדק במהירות (וזאת כנראה הסיבה להחלפת חוטי ההצתה והקויל) - הוכחה אישית לדבריו מצאתי בצינור גומי השייך למערכת הגנת השסתומים במערכת הגז (שהוסף לרכב לפני שלושה חודשים) הגומי במצב רע ועליו סדקים ונראה כאילו הוא נמצא שם לפחות 5 שנים .והיום התנתק לי גם בסיס צופר האזעקה (שגם הותקן לפני שלושה חודשים) בחלק המפרקי פלסטיק ואני חושד שגם כאן החום אחראי ..
השאלה שלי היא כזאת, האם כונס אויר באזור המנוע יתרום לקרור תא המנוע בצורה יעילה ??
- אני מתאר לעצמי שיפגעו מכך נקודות הקריסה של מכסה המנוע האם בצורה רצינית או שולית ?
בבקשה אנשים רק כאלה שמבינים .
תודה מראש ,