Jump to content

גרג פרל

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי גרג פרל

  1. אז אני מבין שאלפיין של היום כבר לא מה שנחשב פעם. שאלה על ה80PRS,הבנתי שהיציאות שלו לא עובדות בצורה הרגילה מFRONT REAR וSUB,אלא HIGH MID וLOW. האם אפשר לבחור שזה כן יעבוד בצורה הרגילה של FRONT REAR וSUB? שוב תודה לכולם
  2. ערב טוב לכולם אני טס בסוף אוגוסט לרוסיה ושם מצאתי(כמה מפתיע)בהרבה יותר זול מבארץ כמה דגמים שמאוד עניינו אותי. אחרי סינון הגעתי ל3 מכשירים שממש מעניינים אותי: ALPINE CDE-178BT - http://www.alpine.co.uk/p/Products/cd-head-units19/cde-178bt - 800 ש"ח +- ALPINE CDA-137BTi - http://www.alpine.co.uk/p/Products/cd-head-units19/cda-137bti 1000 ש"ח +- PIONEER DEH-80PRS - http://www.pioneer.eu/eur/products/25/121/61/DEH-80PRS/page.html 1000 ש"ח +- כרגע אני עם PIONEER DEH-7250SD(למי שזוכר כזה דגם)אחלה מכשיר אבל הגיע הזמן להתקדם למכשיר ברמה יותר גבוהה עם יותר אופציות. מחובר ל ROCKFORD P400.4 שהולך ROCKFORD PUNCH 6.5 קומפוננט מקדימה,ומאחורה ROCKFORD PUNCH 6.5 3 WAY. ולמונובלוק של BOSS שהולך לסאב 10' ROCKFORD PUNCH SHALLOW. עד עכשיו הייתי עם פיוניר(זה השלישי)ותמיד רציתי לנסות אלפיין אבל מה,הם תמיד היו יקרים מדי כל חוות דעת תתקבל בברכה וממש אשמח אם יש כאן מישהו שהיה לו נסיון גם עם פיוניר וגם עם אלפיין ומה התובנות שיש לו לגבי גישה וסאונד של כל חברה, ואיזה מהדגמים של אלפיין באמת עדיף על השני תודה רבה מראש
  3. המכירה עדיין אקטואלית. המחירים: קומפוננט: 500 ש"ח. סאב: 500 ש"ח. והנה גם תמונות: תודה
  4. שלום לכולכם. אני מוכר קומפוננט של ROCKFORD,דגם P1692S,במצב חדש לגמרי. http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?item_id=91967&locale=en_US בנוסף אני גם מוכר סאב-וופר של ROCKFORD,דגם P1,גם הוא במצב חדש לגמרי. http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?cat_id=4&series_id=31&family_id=9&item_id=108270&locale=en_US&p_status אני נמצא באיזור ת"א,ניתן לתאם איתי דרך הטלפון - 0528083753 - גרג. תודה רבה.
  5. שלום לכולם קודם כל אני רוצה להגיד שזה אחלה פורום ויצא לי לגלות פה המון דברים חדשים בעיקר באודיו ומולטימדיה תודה לכולם אז ככה,אני גרג מת"א בן 22 עד לא מזמן נהגתי על פורד פיאסטה עד שהלך המנוע בינתיים אני לא ממנוע אבל אולי עוד מעט נפרגן לעצמי באיזה עליית רמה קטנה
×
×
  • תוכן חדש...