שלי -
יונדאי אקסטנט 95,יד 4, 4 דלתות, מצב מכאני טוב - גיר טוב, מנוע הוחלף למנוע מחודש לפני כשנה, 220 אלף ק"מ מצב אסטתי לא משהו - הבעיות הרגילות - קצת חלודה, דש-בורד שבור (כמו בכל היונדאי..) - סה"כ מצב סביר. מחירון - 9700 - הערכה שלי אפשר לקבל 7000.
שלו -
טויוטא קורולה 99, 190 אלף ק"מ, לאחר שיפוץ גדול (נראה לי עשתה תאונת חזית-צד קטנה ועמדה יחסית הרבה זמן), יד ראשונה ליסינג (לפי מה שהוא אומר - ליסינג מימוני),טסט לשנה, מחירון - 35, סה"כ מצב טוב - לא מוזנחת.
הוא רוצה שאני אוסיף 28 אלף על היונדאי.
מחפש חווד דעת נוספת - בגדול - האם להסכים להחלפה ?