Jump to content

adi92

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי adi92

  1. שלום יש לי פיג'ו 206 1.4 רשום ברשיון של הרכב שהצמיג הוא 14 אינצ רציתי לשאול האם מותר להתקין ג'נט של 15 אינצ ?
  2. מעוניים לרכוש בקליות אחריות שקופות ואנגלאייז קדמיות לפיגו 206 מעניין לקבל הצעות + מחיר ותמונות אם אפשר
  3. מחפש חלקים לאוטו פיגו 206 אחרי תאונה מה שאני צריך זה דלת שמאלית קדמית שלמה כולל מראה סאף לצד שמאל צריך לחתוך ולהתקין חדש טמבון שני פנסים קדמיים גריל וערפל אחד רציתי לדעת אם יש פה אנשים כאלה שמוכרים את החלקים אלה לא חייב חדש משומש גם זה בסדר ..
×
×
  • תוכן חדש...