Jump to content

Kubiac

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Kubiac

  1. תודה רבה גם לכם,BA323 ורפי לין. אני חדש בפורום הזה ואני מוכרח לציין שאני מאד מרוצה מההענות המהירה ומהרצון הטוב לעזור. שיהיה לכולם המשך יום נפלא
  2. תודה רבה מרק
  3. קודם כל תודה רבה מרק על התגובה המהירה,אני חדש כאן ולא ציפיתי למהירות כזו (-: לגבי מקור הנזילה אין לי מושג,אני רק יודע שהנזילה בקושי מורגשת,אז יכול להיות שזה כתוצאה מסדק בלבד. ואני זוכר שכשהייתי אתמול במוסך מאזדה פורד חולון,אז אותו בחור שעובד שם הזכיר משהו לגבי החלפה של אטמים והוא אמר אטמים מקוריים של היצרן ולכן המחיר גבוה. הוא אמר שיעשה הנחה ויעלה לי בסופו של דבר 1,000 לפני מע"מ. המחיר הזה נשמע לך סביר? אגב, ניסיתי לחפש את אורן מהפורום,אך בתוצאות החיפוש נמצאו הרבה אנשים עם השם הזה. מה הכינוי המדויק שלו כאן?
  4. שלום לכולם לפני כשבועיים קניתי רכב מסוג מאזדה לאנטיס שנת 2002' מנוע 1,600 סמ"ק עם נתונים ממש טובים. יד 2,פרטית וגם היד הראשונה הייתה מידיים פרטיות. קילומטראז' נמוך יחסית. לפני שקניתי את הרכב לקחתי אותו לבדיקה במכון רישוי ומצאו מספר בעיות. אני מתכוון כמובן לטפל בבעיות אלו,אך בשלבים. כמובן שיש לשלבים אלו סדרי עדיפויות. תחילה אני רוצה לטפל בבעיה שקשורה לנזילת שמן באזור הקארטר. אתמול נסעתי למוסך מורשה מאזדה פורד בחולון ונדהמתי מהמחיר שנתנו לי שם-1,200 ש"ח!!! וכל זה,עוד לפני מע"מ. זהו המוסך הראשון שביקרתי בו בינתיים. כמובן שלא ביצעתי שם את הטיפול. לא אעשה זאת בטרם אבדוק במוסכים אחרים. ורק לאחר מכן,חשבתי שאולי עדיף לבצע את התיקון הזה ספציפית של נזילת השמן במוסך אחר,לא מוסך של מאזדה פורד,אלא מוסך מורשה רגיל,שבו ביצעתי טיפולים ברכב הקודם שלי. שם,אני די בטוח שייקחו הרבה פחות בעבור תיקון זה.כמובן שאעדיף לבצע טיפולים במוסך מורשה של מאזדה פורד שבו ניתנים חלפים מקוריים של היצרן. אני לא מבין כזה גדול בנושא,אך למיטב ידיעתי,ביצוע תיקון של נזילת שמן (באזור הקארטר),אינו מצריך חלפים מקוריים,או חלפים בכלל,אלא רק סתימת החור/סדק. אשמח לקרוא את עצותיכם ותגובותיכם. שיהיה לנו המשך יום נפלא
  5. שלום לכולם קוראים לי איתן,אני מאזור המרכז. לפני כשבועיים קניתי רכב מסוג מאזדה לאנטיס שנת 2002' מנוע 1,600 סמ"ק עם נתונים ממש טובים. יד 2,פרטית וגם היד הראשונה הייתה מידיים פרטיות. קילומטראז' נמוך יחסית. לפני שקניתי את הרכב לקחתי אותו לבדיקה במכון רישוי ומצאו מספר בעיות. אני מתכוון כמובן לטפל בבעיות אלו,אך בשלבים. כמובן שיש לשלבים אלו סדרי עדיפויות. תחילה אני רוצה לטפל בבעיה שקשורה לנזילת שמן באזור הקארטר. אתמול נסעתי למוסך מורשה מאזדה פורד בחולון ונדהמתי מהמחיר שנתנו לי שם-1,200 ש"ח!!! וכל זה,עוד לפני מע"מ. זהו המוסך הראשון שביקרתי בו בינתיים. כמובן שלא ביצעתי שם את הטיפול. לא אעשה זאת בטרם אבדוק במוסכים אחרים. ורק לאחר מכן,חשבתי שאולי עדיף לבצע את התיקון הזה ספציפית של נזילת השמן במוסך אחר,לא מוסך של מאזדה פורד,אלא מוסך מורשה רגיל,שבו ביצעתי טיפולים ברכב הקודם שלי. שם,אני די בטוח שייקחו הרבה פחות בעבור תיקון זה.כמובן שאעדיף לבצע טיפולים במוסך מורשה של מאזדה פורד שבו ניתנים חלפים מקוריים של היצרן. אני לא מבין כזה גדול בנושא,אך למיטב ידיעתי,ביצוע תיקון של נזילת שמן (באזור הקארטר),אינו מצריך חלפים מקוריים,או חלפים בכלל,אלא רק סתימת החור/סדק. אשמח לקרוא את עצותיכם ותגובותיכם. שיהיה לנו המשך יום נפלא
×
×
  • תוכן חדש...