שלום ,
חיפשתי כבר זמן מה ( כחודש ) סיאט איביזה סטלה או ספורט שנת 2002-2003 , וכשלא מצאתי הגעתי למסקנה שאני מעדיף לרכוש רכב חדש מהחברה .
הבעיה עכשיו , שלאחר בירורים רבים , מוסכניקים אומרים לי שהרכב רואה הרבה מוסכים , ועוד אנשים מייעצים לי כי לרכב אין שוק ויהיה לי קשה למכור אותו ( המטרה למכור אותו אחרי 3 שנים )
אשמח תגובה ממכם ,
בנוסף - עלו הצעות לרכוש רכב אחר - כמו ה - KIA FORTE או רכב ספורט/לצעירים אחר ( לפרוטוקל , אני לא מעוניין ברכב ספורט מפלצתי אלא פשוט רכב שנראה טוב ובעל ביצועים בסדר גמור ) . העניין הוא שאני ממש רוצה את האיביזה בצהוב , הן בגלל היופי והן בגלל העובדה שהתאהבתי בו
נ.ב - הבחירה הקודמת שלי הייתה אלפא 147 אך מפאת העובדה שהאחזקה ממש יקרה עברתי לאיביזה