Jump to content

דניאל442

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי דניאל442

  1. הרכב מיועד לאחותי , בת 27 , לנסיעה לעבודה ולסידורים - בין ערים במרכז . בדר"כ יסעו בו היא ועוד נוסע. האזורים שהרכב ייסע הם כמובן עירוניים.
  2. שלום, אני עוזר לאחותי לקנות רכב יד-שנייה "משפחתי" מהדור הישן. ההתלבטויות הינן בין : 1. מאזדה לאנטיס 323 2. יונאדי אקסנט 3. סוזוקי באלנו 4. סובארו אימפרזה התקציב הינו עד 40 אלף שקל. אודה לכם על המלצות בתודה,
  3. טוב תודה על התגובות . בסוף החלטתי ללכת על ה 1.6 אוט' REFERANCE . היא טיפה פחות מאובזרת ( בלי אורות ערפל ועוד דברים מינוריים ) והיא עולה בעסקת תשלומים נוחה 107 אלף לידיעתכם
  4. מה כוונתך - אתה מקבל יחסית הרבה תמורת הכסף , אתה יכול לפרט ?
  5. הייתי היום אצל הסוכנות ועשיתי נסיעת מבחן על ה REFERANCE - דווקא סבבה אין הבדל מבחינת ביצועים בין ה - REF ל - STY , נכון ? תגובה - למרות שאני רווק כרגע , אני לוקח את ה - 5 דלתות בשל הנוחות ( מעצבן אותי עניין הזזת הכיסאות )
  6. שלום , חיפשתי כבר זמן מה ( כחודש ) סיאט איביזה סטלה או ספורט שנת 2002-2003 , וכשלא מצאתי הגעתי למסקנה שאני מעדיף לרכוש רכב חדש מהחברה . הבעיה עכשיו , שלאחר בירורים רבים , מוסכניקים אומרים לי שהרכב רואה הרבה מוסכים , ועוד אנשים מייעצים לי כי לרכב אין שוק ויהיה לי קשה למכור אותו ( המטרה למכור אותו אחרי 3 שנים ) אשמח תגובה ממכם , בנוסף - עלו הצעות לרכוש רכב אחר - כמו ה - KIA FORTE או רכב ספורט/לצעירים אחר ( לפרוטוקל , אני לא מעוניין ברכב ספורט מפלצתי אלא פשוט רכב שנראה טוב ובעל ביצועים בסדר גמור ) . העניין הוא שאני ממש רוצה את האיביזה בצהוב , הן בגלל היופי והן בגלל העובדה שהתאהבתי בו נ.ב - הבחירה הקודמת שלי הייתה אלפא 147 אך מפאת העובדה שהאחזקה ממש יקרה עברתי לאיביזה
×
×
  • תוכן חדש...