Jump to content

osh931

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי osh931

  1. שלום לכולם אני חדש בפורום וזו ההודעה הראשונה שלי. רצינו לקנות סיטרואן סאקסו שלדעתנו זה הרכב האידיאלי בשבילנו גם מבחינת עלות קניה, אחזקה וחלפים (אנחנו משפחה צעירה עם אמצעים די מוגבלים). אנחנו רוצים לקנות רכב ל-5-6 שנים הקרובות. מצאתי בנתיים שני רכבים הראשון שנת 2000 במצב סביר, 180000 ק"מ, חיצונית הוא נראה בסדר, עם מכות פח קטנות וכאלה. מכנית המנוע שלו קצת רועש אבל נשמע טוב, אבל צריך להחליף רצועת טיימינג ומייסב קדמי. חוץ מזה יש לו עוד כמה בעיות- צריך להחליף את הידית של הדלת, תעלת המזגן לחלון הקדמי מפורקת- תיקון של 180 ש"ח ובמקרה הגרוע גם 800 ש"ח (ואיפה שאני גר חייבים מפשיר עדים לחלון...), לכלוך ברדיאטור ועוד מעט דברים קטנים. המחירון של הרכב 15000 וכרגע אנחנו מדברים על 13500 השני שנת 2002 במצב ממש מעולה, 110000 ק"מ. חיצונית הוא נראה טוב, הריפוד כמו חדש, המנוע נשמע טוב, באיזור המנוע חוץ מזיעה בשני מקומות גם כן נראה טוב, ובעיקר הכל נראה שלם. הוא ממש נראה שמור טוב. המחירון של הרכב 23700 וכרגע אנחנו מדברים על 23000 (הוא לא מוכן להוריד) מה שבעיקר רציתי לשאול זה האם הפערים שווים את ההבדל במחיר. אני יכול לקנות את הרכב הראשון ולהשקיע עוד 3000-4000 ש"ח ולהביא אותו למצב טוב, לעומת זאת נראה לי שיש יותר סיכון ברכב של השנת 2000 ובשורה התחתונה הוא יותר ישן איזה רכב לדעתכם עדיף לי לקנות?
×
×
  • תוכן חדש...