אני מעוניין לקנות רכב מסוג יונדאי I-30 מודל 2008, הרכב נקנה ע"י המוכר כחדש באמצעות ליסינג מימוני. הרכב נקי משעבודים ועיקולים (המוכר סיים לשלם על הרכב) , אולם ברשיון הרכב מופיעה הערה ולפיה קיימים בעלים קודמים. וכן המילה "החכר". בעל הרכב טוען כי מדובר ברישום הנובע מהליסינג המימוני וכי ברגע שארכוש את הרכב אני אהיה יד שניה ולא שלישית.
האם זה נכון?