שלום
אני מעונין לקנות רכב. עד עכשיו ההתלבטות שלי היתה בין סיוויק לפוקוס כאשר מה שחשוב לי בעיקר זה אמינות. מכיון שאני נוסע כל יום מירושלים לתל אביב התחלתי לחשוב בכיוון של מכונית היברידית כאשר האופציות הם כמובן או הסיוויק ההיברידית או הפריוס (לא הדגם החדש), חשוב לי מאוד רכב אמין וגם חסכוני ורציתי לדעת מה אתם חושבים על האמינות של ההיברידיות? יש סיכון?
תודה מראש