Jump to content

ozfitness

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ozfitness

  1. האם יכולה להיות בעיה בהרכבת קלאץ גדול יותר של הvr6 איפה אני יכול לקנות קלאץ וגלגל תנופה קל ומה העלות של שניהם
  2. למה הסט ל vr6 מתאים יותר מהסט של גי טי אי לגולף גי טי אי גלגל התנופה הקל הוא חלק מהסט של לוק ל vr6 אם לא אז מה הדגם המדויק תודה
  3. שלום יש לי גולף gti mk4 אני צריך להחליף קלאץ חשבתי לסדר את הרכב בחברה אבל זה יוצא יקר עם החלפת גלגל התנופה שבא ביחד עם החלפת הקלאץ לכן החלטתי ללכת על חלקים לא מקוריים השאלה שלי אם מישהו מכיר חברה בשם לוק גרמנית שמייצרת קלאצים וחנות בירושלים או תל אביב שאני יכול להשיג תודה
×
×
  • תוכן חדש...