Jump to content

tomerxxxx2

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי tomerxxxx2

  1. יש לי T20001 של rockford 2000 RMS ויש לי עוד מגבר של דרגסטר 800 RMS (ביחד יוצא 2800 RMS) ויש לי מצבר של אופטימה ג'ל 55A ובנוסף מצבר של 46A כעיקרון אני רוצה לדעת כמה אמפר אני צריך באלטרנטור כדי להטעין את שני המצברים האלא ולנצל את כל ה2800 RMS ??? ורציתי לדעת אם אפשר להשיג בארץ אלטרנטור של סטינגר... תודה לעוזרים..
×
×
  • תוכן חדש...