שבוע טוב לכולם!!!
היה לי את הרכב במשך ארבעה חודשים. אני ואישתי מאוד נהננו מהקידמה ומכל הגדג'טים שכלולים בחבילה הבסיסית... אממה חששנו מהקרינה שעדיין אף אחד לא מתיימר לדעת על זה משהו אז החלפנו לרכב רגיל.
דרך אגב בשביל להגיע ל-24 ק"מ לליטר צריך לישון טוב ולנסות לחלום על זה... אני ואישתי בקושי ובמאמצים לחסוך הגענו ל- 19 ק"מֿ/ליטר, ממוצע 17 זה מה שזה היה הריאלי ביותר.