Jump to content

bongocongo

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של bongocongo

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שבוע טוב לכולם!!! היה לי את הרכב במשך ארבעה חודשים. אני ואישתי מאוד נהננו מהקידמה ומכל הגדג'טים שכלולים בחבילה הבסיסית... אממה חששנו מהקרינה שעדיין אף אחד לא מתיימר לדעת על זה משהו אז החלפנו לרכב רגיל. דרך אגב בשביל להגיע ל-24 ק"מ לליטר צריך לישון טוב ולנסות לחלום על זה... אני ואישתי בקושי ובמאמצים לחסוך הגענו ל- 19 ק"מֿ/ליטר, ממוצע 17 זה מה שזה היה הריאלי ביותר.
  2. שלום לכולם! נעים מאוד טוב היה לשמוע על הפורום הזה. זה פשוט פורום מצוין. אני מהדרום וברשותי רכב מסוג הונדה סיויק.
×
×
  • תוכן חדש...