avisn
-
הודעות
24 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי avisn
-
יעוץ לפני רכישת פוקוס 2018 - ריח של דלק לאחר מילוי מיכל מלא
avisn פרסם הודעה בנושא של avisn בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לא הבנתי איך הגעת למסקנה שאני עדיין שוקל לקנות אותו -
יעוץ לפני רכישת פוקוס 2018 - ריח של דלק לאחר מילוי מיכל מלא
avisn פרסם הודעה בנושא של avisn בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לא הבנתי איך הגעת למסקנה שאני עדיין שוקל לקנות אותו -
יעוץ לפני רכישת פוקוס 2018 - ריח של דלק לאחר מילוי מיכל מלא
avisn פרסם הודעה בנושא של avisn בתוך ייעוץ ברכישת רכב
האחריות כבר לא קיימת. ההחלפה בוצעה ביוני 2023 כשעוד הרכב היה באחריות של אלבר לאחר שמכרו לו אותו -
יעוץ לפני רכישת פוקוס 2018 - ריח של דלק לאחר מילוי מיכל מלא
avisn פרסם הודעה בנושא של avisn בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אוקי, תודה על התשובות. נראה שאני ארד מיזה. דרך אגב, האם מישהו יודע אם המנוע החדש שמקבלים במסגרת ההסדר גם נקרא M8DC ? -
ערב טוב! יש לי הצעה לרכישה של פוקוס 2018 אחרי החלפת מנוע בשנת 2023 תחת אחריות של אלבר. באותו הזמן הוחלף גם טיימינג ומשאבת מים. כבר כמעט סגרנו שאגיע לבדיקה אבל אז המוכר אמר שלי שיש 2 דברים שהוא צריך לעדכן אותי: 1. יש ריח של לחות/עובש מהמזגן בכמה שניות הראשונות (פחות מדאיג אותי). 2. לאחר מילוי טנק דלק מלא יש ריח של דלק באוטו עד שיורד רבע מיכל דלק. הוא אומר שהוא נוסע ככה כבר שנתיים מאז שרכש את הרכב וזה לא כל כך נורא. זה קצת מדאיג אותי. האם יכולים בבקשה לייעץ לגבי זה? האם זה נשמע משהו קריטי ולא יקר יותר מידי לתיקון? יש לציין שהרכב נמצא כ 3 שעות נסיעה מאיתנו ולכן אני לא מגיע לבדוק זאת בעצמי לראות אם זה באמת לא כ"כ מפריע. אם אני מגיע זה לבדיקה ולקניה בעזרת השם אם אין משהו קריטי.
-
שלום, כיום בעלים של פוקוס 2009 ואני מעוניין לקנות פוקוס סטיישן 2016-2018 (לא מסוגל לחשוב על דגם אחר... ) מבין שיש כאלו שהחליפו מנוע עקב תקלה ולכן עדיף לחפש אחת שכבר הוחלף מנוע. האם תוכלו לעזור, מה לבדוק ברכב שכבר הוחלף לו מנוע, האם יש איזה דגשים מיוחדים? האם רכב שהוחלף מנוע גם הוחלף טיימינג? ומה המשמעות בלרכוש רכב שלא הוחלף לו מנוע (נניח רכב שעשה בסביבות 120,000 ק"מ)?
-
פורד פוקוס 2009 - נפילות בטורים והמשך תקלות לאחר מכן
avisn פרסם הודעה בנושא של avisn בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא עשיתי איפוס, אולי זה רעיון. תודה. לגבי הניקוי בית מצערת, זה אמרו ועשו לי במוסך מורשה של פורד, אז כנראה שהם יודעים מה הם עושים. בכל מקרה, התקלה של הנפילות בטורים כבר לא חזרה מאז הניקוי בית מצערת (עבר למעלה משבוע מאז) אבל כמו שרשמתי פתאום צצו תקלות חדשות שאין לי מושג מה לעשות איתם. יש לציין שמיום חמישי (26/10) הם לא הופיעו ברוך השם.- 5 תגובות
-
- acceleration reduced
- נפילות סל"ד
- (ועוד 3 )
-
פורד פוקוס 2009 - נפילות בטורים והמשך תקלות לאחר מכן
avisn פרסם הודעה בנושא של avisn בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כמו שכתבתי, החליפו צינורית קרועה ועדיין זה המשיך. רק לאחר ניקוי בית מצערת התקלה של נפילות הטורים לא חזרה על עצמה- 5 תגובות
-
- acceleration reduced
- נפילות סל"ד
- (ועוד 3 )
-
שלום, לפני כחודש היו ברכב מידי יום יומיים נפילות בטורים בעיקר במצב סרק או נסיעה איטית שגרמו לרעידות ברכב. לאחר כיבוי והדלקה של הרכב או לחיצה על דוושת הגז בסרק למספר שניות, הנפילות הפסיקו. הנפילות התרחשו בניוטרל Parking או D וגם עם מזגן או בלי. במוסך שלי מצאו שצינור נשם קרוע והוא הוחלף בחדש. המוסכניק הסביר לי שקודם כל צריך להחליף את הצינור אך עדיין יש סיכוי שהתקלה תחזור. באמת התקלה חזרה וכאשר חזרתי אליו הוא ביצע בדיקת מחשב ולא נמצאו תקלות. המוסכניק אמר שכנראה צריך לעשות ניקוי בית מצערת ושזה יעלה 500 ש"ח לפני מע"מ. לאחר שעה הוא התקשר אלי ואמר שהבית מצערת תקין ושאין צורך לנקות אותו, אך הוא חיבר שוב למחשב וראה נתוני שגיאה בצריכת דלק (יש לציין שאני התחברתי בעצמי לאפליקציות אנג'י ו Torque ולא נמצאו שום תקלות) ואמר לי שאני צריך ללכת למוסך מורשה של פורד להתחבר למחשב שלהם ולבדוק כי לו אין מה לעשות עם זה (גם לא לקח לי תשלום בסוף). במוסך מורשה של פורד חיברו למחשב ולא מצאו שום תקלות. גם שם הוסבר לי שבמקרה כזה צריך לעשות ניקוי בית מצערת ורוב הסיכויים שזה יעזור. כששאלתי כמה זה יעלה לי נאמר לי להפתעתי שזה יבוצע כחלק מעלות הבדיקה שזה 220 ש"ח לפני מע"מ (לא אמרתי שהייתי במוסך אחר קודם). נסענו עם הרכב כמה ימים ובאמת לא היו נפילות בטורים, אך אתמול אשתי לאחר הנעה של הרכב קיבלה תקלה acceleration reduced שלאחר כיבוי והדלקה נעלמה. היום נסעתי עם הרכב בבוקר במשך שעה וחצי והכל היה בסדר אך בצהריים, מייד לאחר ההנעה קיבלתי תקלה acceleration reduced וכל המחוגים והנורות התחילו להשתגע אך האוטו המשיך לנסוע. עצרתי לכמה דקות לאסוף את הילדים ולאחר מכן הרכב לא הניע לי במשך כמה נסיונות. חיכיתי כמה דקות ואז הוא הניע והמשיך להציג את אותן התקלות. כשהגענו הביתה כיביתי והנעתי שוב ללא שום בעיה ולא הופיעו יותר תקלות. גם כשהנעתי בערב לא הופיעו שום תקלות. עשיתי סקירה עם אנג'י ולא קיבלתי שום קודי שגיאה, אך כשעשיתי סקירה עם Torque זה מה שקיבלתי: Fault log report generated by Torque for Android ================================================= Current Fault Log ------------------ ECU reports no current faults Pending Fault Log ------------------ ECU reports no pending faults Historic Fault Log ------------------ ECU reports no historic faults Other discovered fault codes (possibly pending, current or manufacturer specific) ---------------------------------------------------- P0500: Vehicle Speed Sensor P1260: Theft Detected - Engine Disabled P2176: Throttle Actuator Control System - Idle Position Not Learned U0001: null U0101: null U0121: null U0140: null U1900: null U2012: null U2200: null U2202: null U2510: null End of report. האם מישהו יכול לתת עצה מה לעשות ומה זה יכול להיות? כמו כן האם מישהו יכול לומר האם יש קשר בין התקלה של הנפילות טורים שהיתה לבין התקלות שהמחשב מציג עכשיו? תודה ושנה טובה ומתוקה לכולם נ.ב. קילומטראז' עומד כרגע על 120,000
- 5 תגובות
-
- acceleration reduced
- נפילות סל"ד
- (ועוד 3 )
-
תודה על ההסבר המפורט! נשמע לא כ"כ מסובך, אבל אני צריך להחליט אם אני עושה את זה או לא כי בסופו של דבר מה שמחובר לשקע מצת זה מטען עם מנורת לד עליו. למטען יציאה כפולה שאחת מחוברת לטלפון (שכמובן לא מחובר כשיוצאים מהרכב) ולשניה מחוברת דיבורית BT שנכבית אחרי מספר דקות ללא שימוש ולכן זה לא נראה שהמצבר יגמר מזה.
- 7 תגובות
-
- מצת
- פורד פוקוס
-
(ועוד 1 )
תגיות:
-
ברוך השם יש ידיים טובות, אבל לא לעבודות חשמל ברכב, אלא אם זה משהו פשוט.
- 7 תגובות
-
- מצת
- פורד פוקוס
-
(ועוד 1 )
תגיות:
-
תודה על התשובות
- 7 תגובות
-
- מצת
- פורד פוקוס
-
(ועוד 1 )
תגיות:
-
שלום, יש לנו פורד פוקוס 2009 סטיישן והשקע מצת עובד כל הזמן רציתי לדעת האם מישהו יודע על פתרון זול, פשוט ומהיר שיגרום לו להיכבות יחד עם הרכב ראיתי שנשאלו פה שאלות בקשר לנושא זה בעבר אך לא נענו
- 7 תגובות
-
- מצת
- פורד פוקוס
-
(ועוד 1 )
תגיות:
-
שלום, לפני כ-3 שבועות (לאחר כמה ימים של גשם) שמתי לב שרצפת הרכב במושב שליד הנהג וכן הרצפה שבמושב האחורי בצד ימין רטובה. לאחר בדיקה בפורום הבנתי שיש פתחי ניקוז בבית הגלגלים הקדמיים, ואכן פתחתי שם והוצאתי מלא בוץ ועלים משם. לאחר מכן שפכתי מים על הרשת שמתחת לחלון הקדמי וראיתי שאכן המים יוצאים מפתחי הניקוז וזה אומר שעכשיו הם פתוחים ונקיים. בינתיים היו כמה ימים של שמש והרצפה התייבשה, אך לאחר הגשם האחרון (בשבוע שעבר) שוב הרצפה של המושב האחורי בצד ימין היתה רטובה (הרצפה של המושב הקדמי היתה יבשה לגמרי) כך שאני מתאר לעצמי שיש עוד פתחי ניקוז סתומים ברכב שאני לא יודע עליהם. השאלה היא האם מישהו יודע על עוד פתחי ניקוז ברכב זה מלבד הפתחים שבבתי הגלגלים הקדמיים? מצ"ב תמונות מהוצאת הג'יפה מפתחי הניקוז הקדמיים
-
רעש של נקישות מכיוון הגלגלים כאשר פונים ימינה+לחיצה על הגז
avisn פרסם הודעה בנושא של avisn בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה על התשובות! הרעש הוא לאו דווקא כשההגה עד הסוף. יש למישהו המלצה למוסך טוב ואמין באזור פתח תקווה? -
רעש של נקישות מכיוון הגלגלים כאשר פונים ימינה+לחיצה על הגז
avisn פרסם הודעה בנושא של avisn בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה על התשובה המהירה! ידוע לי שיש שחיקה בתושבות מנוע וגיר, אבל לא חשבתי שהמצב כזה נורא כי האוטו לא רועד יותר מידי -
שלום, ברכב יונדאי אלנטרה 2006 אוטומטי, יש רעש של נקישות/דפיקות ברוב המקרים של פניה ימינה + לחיצה על הגז. בעיקרון התופעה החלה לפני כחודש, אבל אז לא שמתי לב שזה קורה בתוספת של לחיצה על הגז ועשיתי עם המוסכניק כמה סיבובים על האוטו וכמובן שחוק מרפי הופיע ודווקא אז לא שמענו כלום. בכל מקרה הוא העלה את הרכב על הליפט ולא מצא שום דבר. בזמן האחרון שמתי לב שזה קורה בשילוב של פניה ימינה + לחיצה על הגז, מישהו יודע מה זה אומר?
-
טסט חוזר על בלם יד, יונדאי אלנטרה 1600 אוטומטי שנת 2006.
avisn פרסם הודעה בנושא של avisn בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
המשך העלילות: הלכתי היום למכון הרישוי ושאלתי את האחראי אם יוכל להוציא לי את הטופס של הטסט בו הרכב נכשל, הוא אמר לי שאין להם אפשרות כזאת והם לא מחזיקים בטופס הזה יותר. הוא אמר ש 50% הבדל בין הגלגלים בבלימה של בלם-יד (בלם עזר) זה הגבול ולכן זה תקין. אמרתי לו שהמוסכניק החליף לי משאבה של בלם בגלל שהרכב לא עבר טסט על בלם-יד והוא גם אמר שהוא לא מבין מה הקשר כי בלם-יד אמור לעקוף את כל המערכת ההידראולית. בכל מקרה הוא המליץ לי לגשת לבעל המוסך ולשאול אותו למה הוא החליף לי משאבת בלם. נכנסתי לבעל המוסך ואמרתי לו ששבלם-היד עולה ממש גבוה יחסית למה שהיה קודם וגם הוא נראה לי חלש יחסית למצב הקודם, אז הוא אמר לי שאין שום בעיה שאגיע אליו עם הרכב (הייתי אצלו היום בלי הרכב) והוא ימתח לי את הכבל של הבלם-יד ללא עלות נוספת. כבדרך אגב אמרתי לו שאני לא מבין למה משאבת בלם קשורה לכל העניין של הבלם-יד (אמרתי לו שאנשים אמרו לי שאין קשר) והוא אמר "הכל מחובר שם יחד, הבלם-יד מפעיל את המשאבה". לאחר מכן הלכתי למוסך יבואן של יונדאי ואמרתי ליועץ שירות שהרכב נכשל בטסט על בלם-יד ושאלתי מה בדרך כלל התיקון לדבר כזה. הוא ענה שזה או מתיחה של כבל, או החלפת סנדלים או בעיה במשאבות. ישר קפצתי ושאלתי אותו איך יש קשר למשאבות, אז הוא אמר שזה נדיר אבל לפעמים במכון רישוי טועים ורושמים שיש בעיה בבלם עזר אבל בעצם הבעיה בבלמי שירות ולכן הם בודקים את כל המכלול תמיד ואם יש צורך אז מחליפים. עד כאן עדכונים בינתיים -
טסט חוזר על בלם יד, יונדאי אלנטרה 1600 אוטומטי שנת 2006.
avisn פרסם הודעה בנושא של avisn בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני אנסה לבקש מהמכון רישוי, יש מצב שהם יתנו לי? -
טסט חוזר על בלם יד, יונדאי אלנטרה 1600 אוטומטי שנת 2006.
avisn פרסם הודעה בנושא של avisn בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
דרך אגב, אשמח מאוד אם מישהו יוכל לענות לשאלתו של stzahi זה באמת חשוב לי לדעת -
טסט חוזר על בלם יד, יונדאי אלנטרה 1600 אוטומטי שנת 2006.
avisn פרסם הודעה בנושא של avisn בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה רבה על התשובות שלכם, עצוב לי מאוד לשמוע שעבדו עלי. מחר אנסה להתעמת עם בעל המוסך. -
טסט חוזר על בלם יד, יונדאי אלנטרה 1600 אוטומטי שנת 2006.
avisn פרסם הודעה בנושא של avisn בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אז זה אומר שעבדו עלי? -
שלום, אני מקווה שאני שואל במקום הנכון. אני בעל רכב יונדאי אלנטרה 1600 אוטומטי שנת 2006. בשבוע שעבר העברתי את הרכב טסט והוא נכשל על בלם-יד חלש, אמרו לי ללכת למוסך לתקן ולהביא אישור. הלכתי למוסך, בעל המוסך הסתכל על טופס הבדיקה ואמר לי שעוצמת הבלימה של הבלם-יד בגלגל אחד יותר חלשה מהגלגל השני. בדק את הרכב ואמר שצריך להחליף משאבה בגלגל החלש יותר (500 ש"ח החלפה למשאבה משופצת + 200 ש"ח עבודה לפני מע"מ). לאחר הטיפול, בעל המוסך היה ממש לחוץ לשלוח עם עובד שלו את הרכב לטסט החוזר. למרות שהייתי לחוץ בזמן ואמרתי לו שאולי אני יעשה את הטסט ביום אחר, הוא ממש התעקש לשלוח עם העובד שלו ואמר שזה ייקח צ'יק צ'ק. הרכב עבר את הטסט וכשאני קיבלתי אותו הרגשתי שבלם-היד עולה ממש גבוה יחסית למה שהיה קודם וגם הוא נראה לי חלש יחסית למצב הקודם. כל העסק התחיל להריח לי לא טוב. כשסיפרתי לכמה חברים את הסיפור הם אמרו לי שלפי מה שהם יודעים בלם יד לא קשור בכלל למשאבה ושהוא אמור לעקוף את כל המערכת ההידראולית, אבל בכל מקרה המליצו לי לשאול בפורום מקצועי זה איך המערכת הזאת עובדת והאם מישהו יכול להגיד לי אם בעל המוסך עבד עלי או לא. כמו כן אני מצרף צילום של סעיף הבלמים מתוך טופס האישור כשירות לתנועה ואשמח אם מישהו יוכל להסביר לי מה אומרים הנתונים של יעילות בלם שירות, בלם עזר ויעילות בלם עזר. תודה מראש
