יש בידי סיירה שאישית קשה לי למכור חלקים ממנה
אני מאמין שאולי אפשהו אחד, או שניים יכנסו לפה ויראו את ההודעה הזו
יש בידי סיירה שלמה לגמרה, היא נוסעת
אולי כבר אין אנשים שאין להם סיירות אבל אולי ...
את סיירה הורדתי אותה מהכביש מכיוון שיש לה מכה בפג'ז מאחורה לא רציני אפשר לתקן את זה ולהחיזר לכביש
אבל אין לי צורך בעוד רכב וזה הרבה השקעה אין לי זמן לזה
מי שצריך חלקים שיצור איתי קשה בהודעה.פ
יש מנוע חדש לגמרה,פנים , מכסה מנוע דלדות, שמשמות
בגדולה -ס-י-י-ר-ה
היא שמורה לחלוטין!
צבע אדום
הייתי מפרק חלקים בשביל הסיירה שלי ומכור לברזל את מה שנשאר!
אבל..
אשמח למכור בסכום מכובד חלקים למי שיצטרך יש כמעט הכל!
ששיהיה המשך יום טוב...