אוקי אתמול ביליתי חצי יום אצל מתקין שסידר לי את כול המערכת הרכיב את הקומפונטים ואת המגבר השני בסוף לא השתמשנו במשתיק כי הרעש נירגם מגלל שהמינוס לא היה כמו שצהריך מחבור לגוף היה שם שיכבה קטנה של צבע המתקין עשה לי שם קומבינה עם המגבר השני והחיבור של הסאב ובקיצור עכשיו יש אכות ברמת על ובקשר לרמת הידע שלי אני מסכים היא לא הכי גבוה עד עכשיו מי שהיה קונה לי ומחבר לי הוא גיסי אבל נכנסו קצת לכסח אז עכשיו אני לבד אבל עדין רמת הידע שלי היא ביססת וסבירה