Jump to content

מלכת השלג

  • הודעות

    8
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מלכת השלג

  1. אוקי אתמול ביליתי חצי יום אצל מתקין שסידר לי את כול המערכת הרכיב את הקומפונטים ואת המגבר השני בסוף לא השתמשנו במשתיק כי הרעש נירגם מגלל שהמינוס לא היה כמו שצהריך מחבור לגוף היה שם שיכבה קטנה של צבע המתקין עשה לי שם קומבינה עם המגבר השני והחיבור של הסאב ובקיצור עכשיו יש אכות ברמת על ובקשר לרמת הידע שלי אני מסכים היא לא הכי גבוה עד עכשיו מי שהיה קונה לי ומחבר לי הוא גיסי אבל נכנסו קצת לכסח אז עכשיו אני לבד אבל עדין רמת הידע שלי היא ביססת וסבירה
  2. האמת שלא ממש קניתי את זה חבר של אחותי פירק את זה מהאוטו שלו וגנבתי לו את זה עם המשתיק אז יש לי שאלה או ליתר דיוק אני רוצה לקבל טיפ קטן איך כדי לחבר את זה יש לי 2 רמקולים 6/9 450W (עם אני זוכר נכון) שני קומפננטים 6.5 350Wסאב של 1000W מגבר אחד של 1900W ועכשיו אני רוצה להתקין עוד אחד של 1500W ומשתיק RCA וגם ייחדת הראש איך הייתם ממליצים לחבר את הכול מה לאיפה וכמובן איך לגשר בין שני המגברים ומה זה FAQ
  3. תיקון שגיות כטיב שלום חברים קניתי עוד מגבר לאוטו של 1500w שאותו אני הולך להפוך למונו בלוק המגבר שקניתי הוא מגבר 4 צנל(ערוצים)הבנתי שיש מספר דרכים לגשר בנאם כילו שיעבדו ביחד היית שמח לשימוע מימכם איזה שיטה הכי טובה ומה אתם עשיתם ועד דבר יש לי רעשים מהרמקולים אז אמרו לי שאני חייב משתיק Rca וקניתי רק שאין לי ממש מוסג לאיפה אני מחבר את זה ישמח לקבל גם על זה מידע בתודה מראש לכול עוזרים
  4. קודם כול מיצתער על שני הטעיות שעשיתי אחד זה על הצולב והשניה זה לא משתיק RMS זה משתיק RCA אני יודע שאני יצתערך להישתמש רק בצנל בודוד אבל זה בתור התחלה אני רוצה בהמשך לשים עוד רמקולים או עד סאב אבל נכון לעכשיו איך אני מגשר בשני מגברים שמעתי שיש מיספר שיטות ויש גם עיגול קזה לא זוכר את שמו אני ישמח לקבל טיפם או עצות לגישור שני המגברים
  5. שלום חברים קניתי עוד מגבר לאוטו של 1500w שאותו אני הולך להפוך למונו בלוק המגבר שקניתי הוא מגבר 4 צנל הבנתי שיש מיספר דרכים לצלוב בנהם כילו שיעבדו ביחד היתי שמח לישמוע מימכם איזה שיטה איך טובה ומה אתם עשיתם ועד דבר יש לי רעשים מהרמקולים אז אמרו לי שאני צעריך משתיק RMS וקניתי רק שאין לי ממש מוסג לאיפה אני מחבר את זה ישמח לקבל גם על זה מידע בתודה מראוש לכול עוזרים
  6. אמ..... אני ישמח עם מישהוא יגד לי איך אפשר לעלות תמונה לאתר כדי שאני יוכל לעלות את הצילום צמות
  7. קודם כול שלום לכולם אני חדש פה אבל קראתי הרבה מהשירושים שלכם לפני שנירשמתי לאתר עכשיו אני רשום היה שמח לקבל עזרה קטנה יש לי מערכת לא משנה מאיזה סוג ולי ולחבר שלי יש ויכוח גדול אני חייב לציין שהוא עזר לי להתקין את המערכת הוא עשה את זה לעוד כמה חברים לשאלה במערכת יש לי יצאה שרשום עליה סאב אוטפות (יצאית סאב פשוט) אבל יש רק חוט אחד עכשיו הוא טעון שאי אפשר לחבר את הסאב ליצאה הזה והוא חיבר בנתיים את הסאב דרך הרמקולים מיקדימה(שכרגה אין לי אבל היה לאט לאט ) ואני טעון שכן אפשר מי מישנינו צודק ועם אפשר מה הפסדים מהרווחים לקבל מידע בקשר לזה בוקשהץ אני סרקתי את החוברת עם כול הצמה חוטים ומראים את החוט הזה הוא מסומן באדם ישמח לקבל עזרה מקוצעית ומדה מראוש לעוזרים
×
×
  • תוכן חדש...