אהה הבנתי אחי..ובדיקה אצל מוסכניק כזה היא רק בעין?איך הוא יכו ללעלות על תקלות שלא ניראות לעין?
ופחחים מתעסקים עם שלדה?לא עם פח?חח
תודה על ההצעה אחי אבל אהבתי תסוויפט
מקסימום אם הרכב ניראה לי טוב,לוקח לבדיקה ובודק כמה עקום הקו שצריך לישר,אם לא משו רציני אז סבבה אם עקום מדיי אז לא הולך על זה,לדעתי יש מציאות בשנתונים האלה פשוט צריך לחפש ממש טוב.
חשבתי על סוזוקי סוויפט שנת 95-96 הבנתי שהאוטו אמין וחסכוני מאוד..המחירון שלה הוא 9K+
ראיתי ביד 2 כמה ממש שמורות למרות השנה הנמוכה יחסית..מה אומרים כדאי?
חוץ מזה הישור קו שאתה מדבר עליו יכול להיתבקש גם ברכב עם שנתון יותר גבוה..
עדיפות לגיר ידני בתקציב של עד 10K חשבתי על האופציות הבאות:
דיהטסו שרייד
סוזוקי סוויפט
פורד פיאסטה
סיטרואן סקסו
אשמח אם תוכלו ליעץ לי בנוגע לרכבים הנ"ל,איך הם מכנית,צריכת דלק וכו.. תודה רבה לעוזרים
שלום שמי אלי רביבו מלוד בן 24 מדריך חדר כושר ומאמן אישי,רוכב על אופני הרים specialized כבר שנים,עשיתי איתם ים קילומטרגז'ים,בזמן האחרון החלטתי לתת להם לנוח קצת ולהשתדרג באיזה רכב קטן אמין וחסכוני(מקווה שתוכלו לעזור לי קצת במציאת הרכב המתאים)תודה