Jump to content

forhas

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי forhas

  1. אתמול פרקתי את כל הכיסוי בבגאז' כדי לפרק אותם לצורך החלפתם. הרמקולים המקוריים היו מלבניים וקטנים יותר מאלו שתכננתי להכניס (6X9) שלא נכנסו לכוך -הם היו גדולים מדי. אז אני מניח שאם הם מלבניים וקטנים יותר מ 6X9 מדובר ב - 5X7. אני מניח נכון ?
  2. אממ.. בדלת (הקדמיים ) נראה לי ש 5.25 הגיוני, אבל האחוריים שלי לא יושבים ממש על המגש אלה ממש צמוד לפינה האחורית והם לא מרובעים. יכל להיות שזה 5X7 ?
  3. תודה!!!
  4. היי, צריך עזרה, מישהו יודע מה מידת הרמקולים הקדימים והאחוריים בשברולט אוואו 5 דלתות (לא מצאתי את זה בפורום) ? בתודה מראש י.
×
×
  • תוכן חדש...