Jump to content

saggym

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי saggym

  1. שלום לכולם, ברשותי פולו 2001 מנוע 1400 75 כח סוס. יש לי בעיה עם נורת הABS. כאשר אני נוסע לבדי ברכב או עם עוד מישהו (אולי שניים) הכל תקין בלוח המכוונים, אך כאשר נמצאים ברכב 4 או 5 אנשים הנורה נדלקת בהתנעה ולא נכבית רק כאשר הרכב מונע לאחר מכן ללא המשקל של האנשים. מישהו מכיר בעיה כזאת? דרך אגב, יצא לי לבדוק שהמערכת פועלת כשהייתי לבד (מישהו בלם לפני ואני בלמתי חזק והרגשתי את המערכת עובדת), ובנוסף בבדיקת הרכב לפני קנייה (לפני חודש) לקחתי את הרכב למוסך מורשה והם חיברו אותו למחשב והכל היה תקין, אז על פניו הכל נראה תקין. רעיונות למישהו?
  2. שלום לחברי הפורום, שמי שגיא ואני מעוניין לקנות רכב. אשמח לשמוע עצות לגבי הנושא. התקציב שלי עומד על סביבות 20K ואני מחפש רכב קטן וחסכוני יחסית, כמובן שיהיה מנוע בנזין וגיר ידני. הקבעון שלי כרגע הוא על סקודה ניו פליסיה שנת 2001, הדגם עם המנוע 1600 אבל נורא קשה למצוא אנשים שמוכרים או לחלופין אחת במצב נורמלי. אפשרות שנייה היא סקודה פאביה שנתונים 2001-2002 שהן גם עומדות בתקציב. אפשרות שלישית זה קצת לרדת בשנתון וללכת על פולקסווגן פולו משנים 1999-2000. אשמח לשמוע מה יש לכם לומר על הרעיונות אם למישהו היה את הרכבים האלה או מכיר אותם ובעיקר את הבעיות שלהן, וגם אם למישהו יש רעיונות נוספים לרכבים אחרים (ראיתם את הסגנון, אז באותו הכיוון), אז הכיף והכי חשוב למה. אני יודע שאחד החסרונות ברכבים האלה הוא שהטיפולים יקרים, אז רציתי לדעת האם זה ממש משמעותי? דרך אגב שאלה נוספת, מישהו מכיר את הדגם של פולו שנקרא OPEN AIR? זה עם הגג הנפתח? מה המחירון של כזה רכב שנתון 99, והאם הוא מומלץ? תודה לכל העונים, שגיא
×
×
  • תוכן חדש...