Jump to content

אסף_הילה

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אסף_הילה

  1. הי! סליחה על חוסר הבהירות. אנחנו אכן מדברים על מנוע 1400 דיזל (ואני חושבת שזה 70 כ"ס). ההורים וחברים שנסעו עם רכבים אחרים בנפח קטן (כמו איביזה 65 כ"ס ידני, בנזין) אמרו לנו שלא סחב להם ואם אנחנו מדברים על רכב לטווח ארוך (כשהמשפחה תגדל), צריך רכב עם יותר כוחות סוס. אמרו לנו שמשווים רכבים כוח סוס מול כוח סוס ואם חבר שלנו נסע גם על 65 כ"ס וזה לא הספיק, אז לא כדאי לקנות גם. זה נכון שמשווים כ"ס מול כ"ס? נטיית הלב שלנו היא דווקא כן ללכת על זה ולכן אנחנו צריכים עצה מאנשים שמבינים אז מה אתם אומרים? הסקודה בנויה באופן שונה שמאפשר לה לסחוב טוב יותר למרות שהיא רק 70 כ"ס? יש מישהו שפרסם ביד שניה סקודה פביה דיזל, 1400, 38K ק"מ, יד 2, 2008 ורוצה תמורתה 80K (שזה כ 10K מעל למחיר המשוקלל של יד2) זה מישהו שקנה את הסקודה מליסינג מחבר לפני שבוע ומוכר כי הרכב שהוא קנה הגיע... מה אתם אומרים? תודה! יצרן:סקודהדגם:פביה החדשה - AMBIENTE TDI SPACE ידני 1.4 (70 כ''ס)נפח:1,400שנה:2008חודש עלייה לכביש: אוגוסטיד:2ת. הילוכים:ידניתמחיר:80,000 ₪ למחיר מחירון לחץ סוג מנוע:דיזלטסט עד:08-2010ק"מ:40,000צבע הרכב:לבןמזגן:ישבעלות קודמת:ליסינגבעלות נוכחית:פרטיתמוכן להחלפה:לא
  2. הי התקציב ממש לא סוד עד סביבות 70K. אנחנו פשוט לא רוצים משהו חדש כדי לא לספוג את ירידת הערך בשנים הראשונות. אבל אנחנו יכולים להשקיע. הטנדרונים חסכוניים בדלק?
  3. אנחנו גם שוקלים רכב דיזל וחסכוני בדלק. במסגרת החיפושים, קראנו על ביו דיזל שהוא מוריד עוד יותר את צריכת הדלק ושהוא טוב למנוע ושומר עליו. (הוא גם יותר זול) וכשנרכוש רכב דיזל אנחנו מתכננים לתדלק בכזה. יכול להיות שיש פה בפורום מישהו עם נסיון שגם יכול לאשש את זה...
  4. האם יש ברשותם סקודה עם מנוע 1400? 1900? כמה קולות סביבנו כבר אמרו ש 1400 לא יחזיק ואנחנו תוהים בנושא. אנחנו נוסעים הרבה, עם הרבה ציוד. כרגע יש תינוק אחד אמנם, אבל צופים עוד וכלב.. אז לעבור לשקול את 1900? או ש 1400 גם ישרת אותנו? תודה!
  5. שלום! נשמח לקבל עזרה בקניית רכב. אנחנו מחפשים רכב עם אחסון גדול – לכן בגאג' סטיישן. רכב אמין ובטיחותי (יש לנו תינוק). רכב שצריכת הדלק שלו חסכונית. אנחנו עושים כ 30000 בשנה ויש לנו נסיעות ארוכות להורים שלנו. יש לנו מימון לרכב חדש (ההורים יתנו חצי) אבל מבחינתנו אין הכרח שזה יהיה חדש. אפילו עדיף שיהיה יד שניה כדי שלא נספוג את ירידת המחירים שבשנים הראשונות. חשבנו על סקודה פאביה סטיישן דיזל 1400 אבל ראינו שפער המחירים בינה לבין הבנזין הוא כ 20000 אז זה כבר לא נראה לנו כדאי להשקיע בדיזל. האם יש לכם המלצות/הצעות? תודה!
×
×
  • תוכן חדש...